۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
۱۰ واحد صنفی متخلف در استان سمنان پلمب شد
با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی؛

۱۰ واحد صنفی متخلف در استان سمنان پلمب شد

سمنان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان گفت: از زمان شروع این طرح تاکنون ۱۰ واحد صنفی متخلف در استان پلمب شد.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از دو روز گذشته شروع‌شده است، اظهار داشت: از زمان شروع این طرح تاکنون ۱۰ واحد صنفی متخلف در استان پلمب شد.

وی بابیان اینکه کنترل ورودی‌های شهرها و مدیریت تعطیلی اصناف در محوریت این طرح قرار دارد، افزود: بعد از اجرای این طرح تاکنون در سطح شهرهای استان سمنان دو مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومان و توقیف خودرو اتفاق افتاده است.

انجام اقدامات سخت‌گیرانه در تردد برای سیزده‌م فروردین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه در حال حاضر محدودیت تردد تنها در ورودی شهرهای استان اعمال‌شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش رو بودن روز طبیعت و رسوم دیرینه مردم در روز سیزده‌ فروردین خروجی شهرها و ورودی پارک‌ها و بوستان‌های تفرجگاهی استان نیز مسدود خواهد شد.

خجسته پور با تأکید بر اینکه سختگیری در راستای محدودیت تردد به‌ویژه در روز سیزده‌بدر در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: شهرها و شهرستان‌های استان سمنان دارای چندین ورودی اصلی و فرعی است که بر اساس اجرای این طرح تعداد ورودی‌های شهرها محدود ورودی‌های فرعی مسدود خواهد شد.

وی بابیان اینکه ۲۰۰ نفر از نیروی انتظامی در ورودی شهرها به‌صورت سه نوبت در روز مستقر می‌شوند، خاطرنشان کرد: قاطعیت در برخورد وجود خواهد داشت و این اقدامات قهری تنها باهدف حفظ سلامت مردم انجام می‌شود بنابراین همکاری و مشارکت مردم در این برهه بسیار حساس و ضروری است.

کاهش ۸۰ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان

معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه ۱۶ مبادی ورودی تحت کنترل نیروی انتظامی قرار دارد، گفت: آمار ترددها در هشتم فروردین‌ماه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۸۰ درصد کاهش‌یافته است.

خجسته پور با تأکید بر اینکه این آمار در مقایسه با روز گذشته نیز ۲۷ درصد کاهش داشت، یادآور شد: تعداد افراد بستری‌شده در استان سمنان رو به کاهش است و در حال حاضر ۶۰ درصد ظرفیت چهار بیمارستان اختصاصی برای بستری مبتلایان کرونا  خالی است.

کد خبر: ۱۱٬۳۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha