۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
سیگنال خروج از بازار سرمایه و فرمان ورود به رمز ارزها| دولت شعارهای تحول‌ در بورس را محقق کند
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با بازار مطرح کرد:

سیگنال خروج از بازار سرمایه و فرمان ورود به رمز ارزها| دولت شعارهای تحول‌ در بورس را محقق کند

مسلم صالحی عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: متأسفانه برخی به شدت برای خروج مردم از بازار سرمایه فعال شده‌اند تا مردم به سمت بازار رمزارزها سوق پیدا کنند که این امر می‌تواند آسیب‌زا باشد.

مسلم صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به روند منفی شاخص بورس و ضرورت اقدام مؤثر در بازار سرمایه، گفت: اگر مسیر فعلی بورس به همین منوال ادامه پیدا کند، یعنی دولت به آن شعارهای خود مبنی بر حمایت از بازار سرمایه توجه نکند، اعتماد از دست رفته مردم نه تنها بازنخواهد گشت که ما شاهد از دست رفتن بیشتری اعتماد مردم خواهیم بود.

وی بیان داشت: متأسفانه برخی به شدت برای خروج مردم از بازار سرمایه فعال شده‌اند تا مردم به سمت بازار رمزارزها سوق پیدا کنند که این امر می‌تواند آسیب‌زا باشد.

صالحی تأکید کرد: وقتی ما یک نیم نگاهی به کانال‌های مختلف بورسی بیاندازیم می‌بینیم که سیگنال‌هایی به مردم جهت خروج از بازار سرمایه ارسال می‌شود و تأکید می‌شود که مردم به سمت بازار رمزارزها حرکت کنند،لذا حتما انگیزه این افراد انگیزه دلسوزی برای سهام‌داران بورسی نیست.

نزدیک به دو ماه از شروع به کار دولت سپری شده و مردم و سهامداران خرد و کلان منتظر برنامه‌های عملیاتی دولت در بازار سرمایه هستند

صالحی با بیان اینکه دولت باید شعارهای تحول‌گرای خود را در بازار سرمایه عملیاتی کند، اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به دو ماه از شروع به کار دولت سپری شده و مردم و سهامداران خرد و کلان منتظر برنامه‌های عملیاتی دولت در بازار سرمایه هستند.

از وزیر اقتصاد می‌خواهیم که از بازار سرمایه به جد حمایت کنند چرا که یکی از دلایل رای اعتماد مجلس به خاندوزی شعارهای وی در زمینه بازارهای سرمایه بود

وی با بیان اینکه یکی از شعارهای وزیر اقتصاد تحول در بازار سرمایه بود، اظهار داشت: از این رو از وزیر اقتصاد می‌خواهیم که از بازار سرمایه به جد حمایت کنند چرا که یکی از دلایل رای اعتماد مجلس به خاندوزی شعارهای وی در زمینه بازارهای سرمایه بود.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس اظهار داشت: باید تغییر و تحول در ساختار، سیاست‌ها و خط مشی‌های سازمان بورس مد نظر قرار گیرد.

کد خبر: ۱۱۳٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha