تزریق واکسن به ۷۰ درصد اصناف تهرانی| واکسیناسیون تمام واحدهای صنفی در دستور کار است
رئیس اتاق اصناف تهران در گفتگو با بازار خبر داد

تزریق واکسن به ۷۰ درصد اصناف تهرانی| واکسیناسیون تمام واحدهای صنفی در دستور کار است

نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران بر ضرورت واکسیناسیون تمام واحدهای صنفی در تهران تاکید کرد و گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد اصناف در تهران واکسن کرونا تزریق کرده اند.

بازار؛ گروه اصناف و بازرگانی: «قاسم نوده فراهانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «بازار» با اشاره به الزام اصناف به تزریق واکسن کرونا افزود: ۲۸۰ هزار واحد صنفی در تهران وجود دارند که باید همه صاحبان این واحدهای صنفی به تزریق هر دو واکسن کرونا اهتمام داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف تهران اظهارداشت: از زمان آغاز واکسیناسیون اصناف هر روز اعضای یک اتحادیه صنفی در تهران برای تزریق واکسن به دو مرکز تعیین شده فراخوان شدند و در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد اصناف در تهران واکسن دوز اول را تزریق کردند و تا موعد مقرر دوز دوم نیز تزریق خواهد شد.

از زمان آغاز واکسسناسیون اصناف هر روز اعضای یک اتحادیه صنفی در تهران برای تزریق واکسن به دو مرکز تعیین شده فراخوان شدند و در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد اصناف در تهران واکسن دوز اول را تزریق کردند و تا موعد مقرر دوز دوم نیز تزریق خواهد شد

نوده فراهانی، مسجد امام خمینی (ره) در بازار تهران و حسینیه بنی فاطمه پادگان ولیعصر را دو مرکز تزریق واکسن به اصناف اعلام کرد و افزود: این ۲ مرکز تزریق واکسن به صاحبان واحدهای صنفی را بر عهده دارد و همه واحدهای صنفی الزام دارند نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

روزانه تزریق واکسن اصناف به ۱۸۰۰ نفر رسید
رئیس اتاق اصناف تهران یادآورشد: با برنامه ریزی های انجام شده برای تزریق واکسن به صاحبان واحدهای صنفی در تهران در این دو مرکز روزانه به طور متوسط به بیش از ۱۸۰۰ نفر رسید و هم اکنون اکثریت اصناف در تهران واکسن خود را دریافت کرده اند.

نوده فراهانی با بیان اینکه تا پایان مهرماه سال جاری همه واحدهای صنفی در تهران دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند، افزود: با توجه به اجرای برخی ضوابط و مقررات هرگونه خدمات مورد نیاز به اصناف منوط به واکسن زدن خواهد بود.

اعضای حدود ۱۳۵ اتحادیه در تهران به خوبی تزریق واکسن خود را  انجام داده اند و هرواحد صنفی واکسن نزده می‌تواند به این دو مرکز مراجعه کنند

رئیس اتاق اصناف تهران بیان کرد: اعضای حدود ۱۳۵ اتحادیه در تهران به خوبی تزریق واکسن خود را  انجام داده اند و هرواحد صنفی واکسن نزده می‌تواند به این دو مرکز مراجعه کنند.

نوده فراهانی اظهارداشت: مسجد امام خمینی (ره) در بازار تهران در دسترس تمام بازاریان است و علاوه بر واحدهای صنفی کارکنان واحدهای و خانواده‌های آنها نیز در این ۲ مرکز می‌توانند واکسن خود را تزریق کنند.

نوده فراهانی افزود: این دو مرکز با تمام امکانات مورد نیاز تجهیز شده است تا تمام واحدهای صنفی و کارکنان آنها در تهران با ثبت کد ملی خود بتوانند به سهولت واکسن مورد نیاز خود را تزریق کنند.

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه تا بهمن ماه سال جاری دوز دوم همه واحدهای صنفی باید تزریق شود افزود: اتاق اصناف تهران آمادگی دارد با همکاری سایر نهادهای ذیربط همچنان به تزریق دوز اول و دوم واکسن اعضای واحدهای صنفی را در تهران تزریق کند.

همه آحاد مردم، خانواده‌ها و تمام واحدهای صنفی باید واکسن خود را تزریق کنند
این مقام مسئول در اتاق اصناف تهران یادآورشد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی همه آحاد مردم، خانواده‌ها و تمام واحدهای صنفی در سطح کشور باید واکسن خود را تزریق کنند.

توصیه ما به تمام اعضای واحدهای صنفی این است که علاوه بر تزریق واکسن نسبت به رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری در واحدهای صنفی خود اقدام کنند تا این بیماری منحوس در کشورمان به طور کامل ریشه کن شود

رئیس اتاق اصناف تهران در پایان تاکید کرد: توصیه ما به تمام اعضای واحدهای صنفی این است که علاوه بر تزریق واکسن نسبت به رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری در واحدهای صنفی خود اقدام کنند تا این بیماری منحوس در کشورمان به طور کامل ریشه کن شود.

شایان ذکر است که «احمد وحیدی» وزیر کشور روز ۲۱ مهرماه سال جاری از مهلت ۱۰ روزه برای واکسینه شدن مشاغل و اصناف مرتبط با مردم خبر داد و گفت: فقط افرادی که واکسن کرونا زده‌اند، می‌توانند در اصناف فعالیت کنند و آخر مهر پایان فرصت واکسیناسیون اصناف است.

 وی در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان کرد: حدود ۵۲ درصد فعالان اصناف واکسن کرونا زده اند که باید تا آخر مهر همه واکسینه شوند و فعالیت اصنافی که مستقیم با مردم سروکار دارند از یک تاریخ به بعد منوط به دریافت واکسن خواهد بود.

 وی بیان کرد: هم اکنون در کشور میانگین فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا، ۴۵ درصد و بسیار نگران کننده است. رعایت شیوه نامه های بهداشتی نیز کاهش یافته که با این روند موج تازه شیوع بیماری ویروس کرونا متصور و نگران کننده است.

 وزیر کشور با بیان اینکه نباید وارد موج ششم شویم، گفت: این موضوع حتما آثار سوئی دارد و البته واکسیناسیون نیز باید تسریع شود که کمک کننده است، اما به معنای رعایت نکردن شیوه نامه‌ها نیست و به هیچ وجه نباید وارد پیک ششم شویم و باید الزمات بهداشتی را رعایت کنیم.

بر اساس آخرین تغییرات در نقشه رنگبندی شهرستان‌های کشور که از چهارم آبان اعمال می‌شود، شهرستان‌های قرمز به ۲۲ مورد افزایش یافته است. ۱۲۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۵ شهرستان زرد و ۸۳ شهرستان آبی هستند.

کد خبر: ۱۱۳٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha