۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
رئیس‌جمهور پس از ۱۳ سال بزرگراه تبریز- اهر را  افتتاح می کند

رئیس‌جمهور پس از ۱۳ سال بزرگراه تبریز- اهر را افتتاح می کند

تبریز- رئیس نخستین همایش بزرگ توسعه ارسباران گفت: رئیس‌جمهور پس از ۱۳ سال بزرگراه تبریز- اهر را افتتاح می کند.

به گزارش بازار، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی با بیان اینکه بزرگراه تبریز ـ اهر در شرف افتتاح است و به‌زودی با حضور رئیس‌جمهور افتتاح خواهد شد، گفت: یکی از مباحث زیرساختی همین بزرگراه تبریز - اهر است که از جهت حمل و نقل و کشاورزی می‌تواند ارسباران را توسعه دهد.

حسینی با اشاره به لزوم احداث و تامین زیرساخت‌های لازم جهت تقویت این منطقه، افزود: ارسباران از لحاظ نیروی انسانی، منطقه‌ای بسیار غنی بوده و نیروهای اندیشمند فراوانی را تقدیم ایران اسلامی کرده است.

وی متذکر شد: منطقه ارسباران ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه استان و کشور از جمله بخش معادن و کشاورزی دارد اما زمانی بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها تحقق می‌یابد که زیرساخت‌های مورد نیاز تامین شود مثلاً اگر جاده‌های روستایی در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشند، می‌توان انتظار آبادانی روستاها را داشت.

حسینی تاکید کرد: در راستای تقویت این منطقه از استان باید ابتدا نقاط قوت و ضعف شناسایی شده و نمایندگان مربوطه نیز وظیفه خود را در قبال پشتیبانی از توسعه این منطقه ایفا کنند تا با کمک یکدیگر گام‌های موثری در تولید، توسعه و پشتیبانی ارسباران برداشته شود.

کد خبر: ۱۱۳٬۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha