۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
مرزهای کشور به‌روی گردشگران خارجی باز شد
معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی:

مرزهای کشور به‌روی گردشگران خارجی باز شد

شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی در جمع خبرنگاران، از بازگشایی مرزهای کشور به‌روی گردشگران خارجی، براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش بازار، علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور با اعلام این مطلب گفت: با فرارسیدن تدریجی دوران پساکرونا، تلاش‌های گسترده‌ای را برای رونق دوباره صنعت گردشگری آغاز کرده‌ایم.

معاون وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: شب گذشته، ستاد ملی کرونا براساس شرایط جدید کشور، پس از عبور از موج پنجم کرونا، افزایش واکسیناسیون در کشور و براساس درخواست این وزارتخانه، موافقت خود را با بازگشایی مرزهای کشور بر روی گردشگران خارجی صادر کرد.

او افزود: این ستاد موافقت خود را با ورود گردشگران خارجی به کشور، منوط به رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی گردشگران و همچنین جوامع میزبان کرده است.

شالبافیان گفت: این اقدام با رویکرد حمایت از کسب و کارهای رسمی و تاسیسات گردشگری است، به گونه‌ای که درخواست صدور ویزای ورود به ایران با موافقت وزارت امور خارجه از طریق دفاتر خدمات مسافرتی انجام شده و اقامت گردشگران خارجی نیز صرفا در واحدهای اقامتی دارای پروانه بهره‌برداری از سوی این وزارتخانه امکان‌پذیر خواهد بود.

معاون گردشگری کشور افزود: امیدواریم تا این اقدام دولت، منجر به رونق مجدد کسب و کارهای گردشگری شود.

کد خبر: ۱۱۳٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha