۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
ظرفیت های مرزی آذربایجان غربی تقویت شود
وزیر کشور:

ظرفیت های مرزی آذربایجان غربی تقویت شود

ارومیه- وزیر کشور بر تقویت ظرفیت های مرزی و روابط استان با کشورهای همسایه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد وحیدی بعد از ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت های هم مرزی استان با سه کشور خارجی اظهار کرد: در حال حاضر کشور روابط عمومی با کشورهای همسایه به خصوص ترکیه و نخجوان دارد و استاندار جدید آذربایجان غربی باید به تقویت و بارور کردن ظرفیت های مرزی به خصوص استان با استانهای مرزی کشورهای همجوار تلاش کند.

وی با تاکید بر اینکه همسایگی با سه کشور ظرفیت‌های بسیاری به دنبال دارد که باید استان محور اصلی استفاده از این استعدادها قرار گیرد و الهام بخش منطقه و کشور باشد، عنوان کرد: هم اکنون آذربایجان غربی در بهترین شرایط امنیتی به سر می‌برد و تلاش برای از بین بردن ثبات این استان تاکنون به نتیجه نرسیده و به نتیجه نخواهد رسید.

وحیدی با بیان این‌که استان آذربایجان‌غربی بسیار استان مهمی بوده و از چند جهت نمونه است، گفت: قومیت‌ها، مذاهب و ادیان مختلف در سطح استان آذربایجان‌غربی با همدلی و یکدلی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: استاندار جدید باید با توجه به فرمایشات نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و کمک سایر مسئولان و مردم شروع کننده فصل نوینی در حرکت‌های این استان آغاز باشد.

وزیر کشور گفت: مسئولین جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به مردم با همه وجود حرکت می‌کنند و در همین راستا اگر رنجی از مردم کاسته شود و زندگی مردم تعالی پیدا کند مطمئنا خداوند متعال از ما راضی خواهد بود.

وحیدی عنوان کرد: مسئولین جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم با همه وجود حرکت می‌کنند. در همین راستا اگر رنجی از مردم کاسته شود و زندگی مردم تعالی پیدا کند مطمئنا خداوند متعال از ما راضی خواهد بود.

وزیر کشور با بیان اینکه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران جز سعادت و تکامل انسان و نجات بشریت هدف دیگری ندارد، اظهار کرد: زمانی که به فردی خدمات رسانی می‌شود باید عشق به خالق و مخلوق مدنظر قرار گیرد که در هر حالت به عشق به خالق ختم می‌شود. همچنین شناخت مسئول اسلامی و غیراسلامی در همین موضوع نهفته است.

وحیدی خاطرنشان کرد افزود: اگر مسئولی در راه خدا قدم بردارد از سیلی و کتک خوردن و دشنام و افترا شنیدن خسته نمی‌شود.

وزیر کشور ابراز داشت: دشمنان در همه حال به دنبال توطئه علیه ایران اسلامی هستند ولی مردم با یکدلی و آگاهی خود همیشه نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

در خاتمه این مراسم محمدصادق معتمدیان به عنوان استاندار جدید آذربایجان غربی معرفی و از خدمات محمدمهدی شهریاری قدردانی شد.

کد خبر: ۱۱۳٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha