۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
تداوم بارش باران در کرمانشاه/ دمای هوا کاهش می‌یابد
معاون هواشناسی کرمانشاه:

تداوم بارش باران در کرمانشاه/ دمای هوا کاهش می‌یابد

کرمانشاه- معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از امروز تا روز دوشنبه بارش باران در استان کرمانشاه ادامه دارد، گفت: بعد از اتمام بارش دمای هوای استان کاهش خواهد یافت.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی هواشناسی کرمانشاه، علی محمد زوراوند اظهار کرد: براساس نقشه های هواشناسی استان تا روز دوشنبه هوای استان در شرایطی ناپایدار قرار دارد.

وی افزود: طی این مدت وزش باد نسبتا شدید، بارندگی همراه با رعد و برق، آبگرفتگی معابرعمومی ، رواناب و بارش تگرگ از پدیده‌های قابل توجه خواهد بود.

زوراوند ادامه داد: بر این اساس انتظار می رود از ظهر روز شنبه تا صبح یکشنبه شاهد بارش های خوبی برای اغلب نقاط استان باشیم به گونه ای که علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی، رواناب نیز جاری شود.

معاون هواشناسی کرمانشاه  گفت: بارش در منطقه اورامانات و نواحی غربی استان از شدت بیشتری برخوردار بوده و احتمالا در برخی از شهرهای این مناطق میانگین بارش ها به حدود ۵۰ میلی متر و یا بیشتر هم برسد.

وی در ادامه به کاهش دمای هوا در نقاط مختلف استان نیز اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود دمای هوای روزانه تا دوشنبه ۱۱ فروردین نسبت به امروز پنج و دمای شبانه تا هفت درجه کاهش یابد.

کد خبر: ۱۱٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha