۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
۶۲ مسیر گردشگری در استان ایلام مسدود شد
معاون استاندار ایلام:

۶۲ مسیر گردشگری در استان ایلام مسدود شد

ایلام-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: برای پیشگیری از ویروس کرونا در استان، ۶۲ مسیر گردشگری در استان ایلام مسدود شد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، احمد کرمی با بیان اینکه با هماهنگی نیروی انتظامی و ارتش و دستگاه های امدادی کنترل با شدت در حال انجام است، افزود: از زمان آغاز اجرای طرح شاهد کاهش چشمگیر خودروهای غیر بومی به استان هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از عودت بیش از ۱۷۰ خودرو غیر بومی از مبادی وردی ایوان ظرف چند ساعت گذشته خبر داد و گفت: با توجه به کنترل شبانه روزی مبادی وردی استان از مسافرین اقصی نقات کشور و حتی ایلامیان غیر ساکن در استان تقاضا دارم به هیچ وجه به ایلام سفر نکنند چراکه از ورود این عزیزان به استان جلوگیری می شود.

وی تصریح کرد:بعد از اجرای طرح ممنوعیت تردد افراد غیر ساکن در استان، تدابیر سختی برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در این استان انجام گرفته و در این راستا بیش از ۶۲ مسیر دسترسی به مناطق گردشگری نیز مسدود گردیده است.

کرمی با درخواست از مردم برای همکاری و همراهی در راستای  کاهش و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا با در خانه ماندن، خاطرنشان کرد: همه بایست شرایط حساس امروز را درک کنیم و علی رغم  سختی های فراوان ناچار به تحمل هستیم و راهی جز مقابله با بیماری کرونا نداریم و انشاء الله به لطف الهی و همکاری مردم و مسئولان به زودی شاهد خروج از این وضعیت باشیم.

کد خبر: ۱۱٬۳۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha