۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
بیت کوین ۶۶۶۶۶ دلاری شد
تحقق پیش بینی خبرگزاری بازار از آینده قیمت رمز ارزها؛

بیت کوین ۶۶۶۶۶ دلاری شد

قیمت بیت کوین که هفته گذشته در کانال ۵۰ هزار دلار قرار داشت اکنون چند روزی است که بر مدار رشد قرار دارد طوری که ارزش این ارز مجازی اکنون به ۶۶۶۶۶ دلار رسیده است.

بازار؛ گروه بانک و بیمه: پس از سقوط قیمت بیت کوین به کانال ۵۰ هزار دلاری در هفته های گذشته اما این ارز مجازی رشد خزنده ای را از هفته جاری شروع کرده و با حرکتی لاک پشتی در حال فتح قله ۷۰ هزار دلاری است.
طبق پیش بینی کارشناسان عواملی چون کاهش ارزش دلار جهانی در کنار خوش بینی به کاهش التهاب بیماری کووید ۱۹ در جهان همراه با ورود حجم گسترده سرمایه گذاران جوان به این بازار نوپای مجازی موجب شده است تا بیت کوین همچنان پله های ترقی قیمت را بپیماید.
البته «خبرگزاری بازار» ابتدای هفته جاری در گزارشی به رشد شتابان قیمت بیت کوین در هفته ها و ماههای آینده اشاره و پیش بینی کرد؛  در صورت شکسته شدن سد مقاومت ۶۵ هزار دلاری قیمت این نوع ارزمجازی بر مدار صعود قرار گرفته و رسیدن قیمت آن به تازگی تا  ۷۰ هزار دلار دور از انتظار نیست.
حال این روزها که قیمت بیت کوین با رشد بالایی در حال حرکت است، قیمت سایر ارزهای مجازی کاهشی می شود چرا که با رشد قیمت بیت کوین معمولا سرمایه ها از این بازار برای خرید بیت کوین و با هدف کسب سود مناسب خارج شده و در بازار بیت کوین جذب می شوند.
بنا به این گزارش، قیمت بیت کوین تا زمان تنظیم این خبر به ۶۶۶۶۶ دلار رسیده اس،  با توجه به پیش بینی کارشناسان بازار مالی، رشد نوسانی آن تا ۷۰ هزار دلار در روزهای آینده محتمل است اما با رسیدن قیمت بیت کوین به ۷۵ هزار دلار این احتمال وجود دارد که با مقاومت مواجه شده و وارد فازاصلاح قیمت که معمولا روند ارزش بیت کوین را کاهشی می کند، شود.
توصیه کارشناسان رمز ارز و اقتصاد دیجیتال به سرمایه گذاران بیت کوین و انوع ارز مجازی آن است که با مشاهد رشد قیمت ها، هیجانی تصمیم به خرید نکنند و حتما با مشورت و آگاهی کامل به این بازار پرریسک وارد شوند.

کد خبر: ۱۱۳٬۱۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha