۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
خروج نقدینگی از بیت کوین به صرافی ها
روند بیت کوین در هفته آینده چگونه خواهد بود؟

خروج نقدینگی از بیت کوین به صرافی ها

نمودار ورود دلار به همه انواع کوین های معادل دلار  به صرافی ها نشان می دهد که در صعود اخیر در دو مرحله شاهد ورود زیاد دلار به صرافی ها بوده ایم و این مساله حکایت از خروج نقدینگی هم دارد.

بازار؛ گروه بورس: با توجه به اینکه در هفته اخیر بسیاری از موسسه های تحلیل گر از هدف های بالای ۱۰۰ هزار دلار کمی برای بیت کوین خبر داده اند به نظر می رسد که در مقطع کنونی باید به دنبال داده های تغییر روند بود که در شرایط کنونی وجود ندارد، از این رم می توان پیش بینی کرد که اگر قرار باشد بیت کوین به این اعداد برسد به طور قطع شارپی نخواهد بود و این مساله ممکن است در یک بازه زمانی میان مدت و به صورت سینوسی محقق شود.

با توجه به اینکه هش ریت (قدرت و سرعت عملیات محاسباتی ماینر برای استخراج) نسبت به گذشته که نشانه های روند نزولی دارد، در صورت ادامه این روند می توان انتظار داشت که قیمت بیت حداقل تا پیش از صعود به قیمت های جدید، یک حرکت نزولی و  اصلاحی را تجربه کند و احتمالا دوباره این رمز ارز کانال ۴۰ هزار واحدی را خواهد دید

همچنین باید توجه داشت که نمودار ورود دلار به همه انواع کوین های معادل دلار  به صرافی ها نشان می دهد که در صعود اخیر در دو مرحله شاهد ورود زیاد دلار به صرافی ها بوده ایم و این مساله حکایت از خروج نقدینگی هم دارد.

اما نکته ای که نشانه خوبی نیست کاهش میزان دلارهای است که در صرافی ها نگهداری می شوند. این کاهش را «میت وانیم»  به کاهش تقاضا تعبیر کرده که می تواند سبب کاهش قیمت بیت کوین در روز یا هفته های پیش رو باشد.

کد خبر: ۱۱۳٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha