۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
مبالغ قبوض برق در مازندران ۴ برابر شد | ضرورت تسریع در تعیین استاندار
نماینده مردم بابل در مجلس:

مبالغ قبوض برق در مازندران ۴ برابر شد | ضرورت تسریع در تعیین استاندار

بابل- سعادتی، نماینده مردم بابل با اشاره به افزایش چهار برابری مبالغ قبض وبرق در استان از رشد غیرمنطقی نرخ قبوض انتقاد کرد و خواهان اصلاح آن شد.

مهدی سعادتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه اولویت لایحه رتبه بندی معلمان تصویب شد، افزود: این لایحه امروز در صحن علنی مجلس مطرح می شود و امیدواریم با توجه حساسیت زودتر تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به نقش اثرگذار معلمان برای نظام و کشور یادآور شد: امیدواریم شاهد تحقق و تصویب قانون لایحه رتبه بندی معلمان باشیم.

این نماینده مجلس خواستار توجه دولت و تسریع در انتخاب صحیح و سریع استانداران از جمله مازندران شد و آن را سبب گشایش مشکلات مردم دانست و افزود: از دولت انتظار داریم نسبت به انتصاب نفرات کلیدی در ساختار دولت و وزارت خانه ها و استانداری ها اقدام کند.

سعادتی با بیان اینکه انتخاب صحیح استانداران می تواند سبب گشایش در مشکلات مردم شود، افزود: باید از نیروی انسانی شاخص و انقلابی استان در این سمت و سطوح ملی و معاونان وزار استفاده شود.

وی همچنین نسبت به افزایش غیرمنطقی برق و گاز واکنش نشان داد و گفت: این مسئله نارضایتی عمومی زیادی را بین مردم ایجاد کرده و سبب شده تا مبالغ قبض تا چهار برابر افزایش یابد.

کد خبر: ۱۱۲٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha