۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰
منتظر بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری تا سال آینده میلادی باشید!
محققان استاندارد چارترد اعلام کردند؛

منتظر بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری تا سال آینده میلادی باشید!

با نزدیک شدن قیمت بیت کوین به سقف قیمتی فصل گذشته خود طی مدت زمانی اندک، اکنون بسیاری از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال از تخمین قیمت ۱۰۰ هزار دلاری برای این رمز ارز در فصل جاری بازار خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری بازار، با نزدیک شدن قیمت بیت کوین به سقف قیمتی فصل گذشته خود طی مدت زمانی اندک، اکنون بسیاری از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال از تخمین قیمت ۱۰۰ هزار دلاری برای این رمز ارز محبوب در فصل جاری بازار خبر داده اند.

بر اساس این گزارش، بیت کوین توانست طی روزهای گذشته قیمت ۵۸ هزار دلار را به نقطه مقاومت خود تبدیل کند. این حرکت صعودی از آن به عنوان Bull Pennant یاد می شود، نشان دهنده یک دوره ادغام قیمت با خطوط روند همگرا است که پس از یک حرکت قوی صعودی شکل می گیرد. این حرکت در نهایت باعث می شود قیمت در جهت روند قبلی خود به سطحی برسد که معمولاً به اندازه اندازه حرکت بزرگ اولیه یعنی سقف قیمت فصل گذشته یا همان ۶۴ هزار دلار افزایش می یابد.

منتظر بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری تا سال آینده میلادی باشید!

بر اساس نمودارهای هفتگی بیت کوین، به نظر می رسید که قیمت این رمز ارز در داخل ساختار مثلثی در پی یک حرکت قوی بالاتر، در نوسان باشد. بیت کوین همچنین هفته گذشته موفق شد خط روند خود را به سمت بالا شکسته و با افزایش قیمت ۱۳.۵ درصدی مواجه شود؛ موضوعی که بسیاری از طرفداران این ارز دیجیتال را تا حدودی غافلگیر کرد. 

به گفته کارشناسان، حرکت Bull Pennant بیت کوین از قیمت ۴۸۲۰۰ دلار به سمت بالا، احتمالا منجر به افزایش دو برابری به نسبت مقاومت ۵۰ هزار دلاری این رمزارز خواهد شد و با این حساب می توان سقف قیمتی ۱۰۰ هزار دلار را برای بیت کوین پیش بینی کرد. 

در همین راستا، تیمی از محققان بازار ارزهای دیجیتال در مرکز تحقیقات بانک «استاندارد چارتر» تحلیلی منتشر کرده اند که بر اساس آن، قیمت بیت کوین کمتر از یک سال آینده به سقف ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید. به گفته «جفری کندریک» از محققان ارشد این تیم، بیت کوین می تواند با ادامه این روند، به ابزاری برای معاملات مستقیم جهانی تبدیل شده و به عنوان ارز رقیب دلار آمریکا در بازارهای جهانی مطرح شود.

کد خبر: ۱۱۲٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha