۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
ادامه اصلاح قیمت سهام در بازار سرمایه
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد

ادامه اصلاح قیمت سهام در بازار سرمایه

امامی، کارشناس بازار سرمایه گفت: رشد روز گذشته بازار بدلیل اصلاح قیمت‌ها بود، زیرا بسیاری از تحلیلگران انتظار اصلاح قیمت‌ها را در کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی داشتند.

به گزارش بازار، رضا امامی درباره روند معاملات بازار سرمایه گفت: در ۱۰ دقیقه‌ی ابتدای معاملات امروز شاهد رشد نماگرهای بورسی بودیم، اما در جریان معاملات شاهد روند نزولی بازار هستیم بطوریکه شاخص کل هم وزن با افت روبرو شد و در صورت تداوم این وضعیت بازار فردا نزولی خواهد شد.
 
امامی با اشاره به اینکه در بازار شاهد افزایش عرضه سهام هستیم ادامه داد: تا شاخص کل بورس به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی می‌رسد عرضه سهام در بازار افزایش می‌یابد.
 
وی تصریح کرد: یکی دیگر از دلایلی که بازار امروز روند نزولی گرفت اختلال در سایت مدیریت فناوری بورس بود که تاثیر زیادی در بازار گذاشت.
 
کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: تا زمانی که اقبال ناچیزی بر روی سهام در بازار سرمایه صورت می‌گیرد درگاه‌های معاملاتی دچار اختلال می‌شود و متاسفانه مسئولین برای این اتفاق هیچ تمهیداتی درنظر نگرفته‌اند.
 
وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات بازارهای جهانی، تحلیل‌ها از روند رشد کامودیتی‌ها و کالاهای انرژی بدلیل بحران در انرژی حکایت دارد.
 
وی تصریح کرد: گروه‌های انرژی محور اصلی‌ترین گروه‌ها هستند که از قیمت‌های جهانی تاثیر می‌گیرند.
 
امامی گفت: معامله‌گران باید روی سهم‌های بنیادی سرمایه گذاری کنند، زیرا بازار تا آذرماه شاهد فراز و فرود خواهد بود.

کد خبر: ۱۱۲٬۴۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha