۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
تردد در آزادراه زنجان-تبریز کنترل می شود
فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان :

تردد در آزادراه زنجان-تبریز کنترل می شود

زنجان-فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان ، گفت: نیروهای تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش در آزاد راه زنجان-تبریز برای جلوگیری از تردد خودروهای غیربومی به زنجان مستقر شدند.

سرهنگ داود حمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه براساس دستور سلسله مراتب ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین مصوبات شورای تأمین استان، نیروهای تیپ ۱۶ زرهی در عوارضی زنجان-تبریز مستقر شده است، گفت: از ورود خودروها از استان‌های غربی به استان زنجان و بالعکس جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: ترددها از طریق آزادراه زنجان-تبریز با استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل صورت می‌گیرد.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان ، با بیان اینکه نیروهای این تیپ در عوارضی آزادراه‌های زنجان-تبریز مستقر شده‌اند و کیت‌های ویژه ایجاد کرده‌اند، گفت: در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، مسئولیت جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به استان از طریق آزادراه زنجان-تبریز به تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان واگذار شده است.

حمدی ابراز کرد:  از مردم درخواست می شود در خانه بمانند تا زنجیره این بیماری نامبارک قطع شود.

خودروهای غیر بومی حق ورود به شهرهای زنجان را ندارند

معاون سیاسی و امنیتی استاندارزنجان، به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی درزنجان اشاره کردو گفت: خودرو های غیر بومی حق ورود به شهرها را ندارند و این طرح از ۸ فروردین ماه اعمال می شود.

خدابخش مرادی نافچی در گفتگو با خبرنگار بازار، به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان اشاره کردو گفت: افراد غیر بومی حق ورود به شهرها را ندارند و این طرح از ۸ فروردین ماه اعمال می شود.

وی اظهار کرد: کمیته‌ای با مسئولیت نیروی انتظامی و با همکاری نهادها در ورودی شهرها حضور دارند تا مدارک افراد را برای شناسایی مورد بررسی قرار دهند و کد ملی، پلاک خودرو و بیمه نامه ملاک شناسایی افراد بومی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، با بیان اینکه مبادی ورودی استان زنجان برای خودروهای غیربومی بسته شده است، گفت: از هر گونه تردد خودروهای غیربومی در محورهای مواصلاتی استان جلوگیری می شود.

مرادی نافچی به برخورد با مسافران متخلف اشاره کردو افزود: خودروهای غیر بومی متوقف و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده و هیچ خودروی غیربومی حق ورود به استان زنجان را ندارد.

وی  با بیان اینکه زنجیره بیماری کرونا باید هر چه زودتر قطع شود ، ابراز کرد: همراهی و همگامی مردم در سرعت بخشیدن برای پایان دادن به این بیماری موثر است و مسافران حاضر سفر خود را به پایان برسانند و از کنارگذرها برای خروج از هر استان استفاده کنند. 

  معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، افزود: در اجرای طرح به مدت دو هفته مدارس، بازار، تفرجگاه‌ها تعطیل خواهد بود.

واحدهای صنفی متخلف در زنجان پلمب خواهند شد

فرماندار زنجان،با بیان اینکه واحدهای صنفی که مصوبه تعطیلی بازار را رعایت نکنند برخورد لازم با آنها خواهد شد، گفت: درزنجان تعدادی از واحدهای صنفی اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود نکرده اند متخلف شناخته شده و واحد مربوطه پلمب می شود.

رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار بازار،گفت: برای مقابله با شیوع بیماری ویروس کرونا،بازار و واحدهای صنفی استان به غیر از واحدهایی که اقلام خوراکی و ارزاق مردم را تامین می کنند تعطیل است.

وی اظهار کرد: بازار و واحدهای صنفی استان تا ۱۵ فروردین ماه حق فعالیت ندارند.

فرماندار زنجان،با بیان اینکه واحدهایی صنفی که مصوبه تعطیلی بازار را رعایت نکنند برخورد لازم با آنها  خواهد شد، گفت: درزنجان تعدادی از واحدهای صنفی اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود نکرده اند متخلف شناخته شده و واحد مربوطه پلمب خواهد شد.

عسگری ابراز کرد: سوپر مارکت ها، داروخانه ها،نانوایی ها درایام کرونایی فعال هستند و باید تمهیدات بهداشتی را رعایت کنند و این واحدها  هم اگر بهداشت را رعایت نکنند پلمب خواهند شد.

کد خبر: ۱۱٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha