۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۴
شرکت های دانش بنیان در جهش تولید محور شوند/ ویژه‌تر دیدن مقوله تولید
مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی زنجان:

شرکت های دانش بنیان در جهش تولید محور شوند/ ویژه‌تر دیدن مقوله تولید

زنجان-مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی زنجان، تاکید کرد: جهش تولید به معنای ویژه‌تر دیدن مقوله تولید است.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار،  ضمن تبریک سال نو و با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۹ به سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، افزود: بی‌شک اگر بخواهیم جهش تولید را در یک جمله تعریف کنیم، باید از آن به عنوان نگاه ویژه‌تر به مقوله تولید یاد کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از جلوه‌های بارز اهتمام به عرصه تولید، تلاش برای سر پا نگه داشتن واحدهای تولیدی است که خوشبختانه این امر در استان زنجان به جد دنبال شده است، گفت: با توجه به اینکه سال ۹۸ به سال رونق تولید نام‌گذاری شده بود، به همین خاطر بازگرداندن واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید، از جمله اقداماتی بود که در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال انجام شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با یادآوری اینکه در سال گذشته شاهد بازگشت ۱۳ واحد تولیدی و صنعتی راکد در استان به چرخه تولید بودیم که با این اقدام بالغ بر ۴۵۰۰ فرصت شغلی در این منطقه ایجاد شد، تصریح کرد: پارسال علی‌رغم اینکه مشکلات زیادی به واسطه تحریم‌های ناجوانمردانه پیش روی عرصه تولید بود اما در راستای تحقق رونق تولید در استان، تلاش شد تا علاوه بر سرپا نگه داشتن واحدهای تولیدی، چندین واحد راکد نیز به این عرصه بازگردد.

یوسفی با بیان امروز زمان آن فرا رسیده که برای تحقق سال، نگاه ویژه‌تری نسبت به سال گذشته به مقوله تولید داشته باشیم، ادامه داد: در حال حاضر باید نگاه ویژه‌تری به واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی داشته باشیم و معتقدیم در این راستا باید از ظرفیت‌هایی که در شرکت‌های دانش‌بنیان وجود دارد، به نحو احسن استفاده کنیم.

وی با یادآوری اینکه یکی از ثمرات جهش تولید، کاهش نرخ بیکاری به عنوان یکی از دغدغه‌های امروز کشور خواهد بود، خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم گام‌های موثری در راستای تحقق شعار سال برداریم، باید از همه ظرفیت‌های استان استفاده کنیم.

کد خبر: ۱۱٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha