۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
کارخانه مازیران نوشهر بعد از وقفه ۱۰ ساله فعال می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کارخانه مازیران نوشهر بعد از وقفه ۱۰ ساله فعال می‌شود

نوشهر- مداح مدیرعامل کارخانه صنعتی تولیدکننده کامیون و کامیونت مازیران نوشهر گفت: این واحد صنعتی پس از ۱۰ سال وقفه و رکود دوباره فعال می‌شود و به چرخه تولید بر می‌گردد.

پرویز مداح در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کارخانه صنعتی و شرکت تولیدکننده انواع کامیون و کامیونت که بیش از ۱۰ سال در نوشهر راکد و متوقف بود، دوباره به چرخه تولید برمی گردد، افزود: مازیران در شهرک صنعتی فعالیت خود را از سر می گیرد.

وی با اظهار اینکه این شرکت صنعتی در زمینه مونتاژ کامیون فعالیت خواهد کرد، افزود: تحریم ها سبب بروز مشکلاتی برای این کارخانه صنعتی شده بود و در حال برنامه ریزی برای فعالیت دوباره آن هستیم.

وی به قرارداد با بلاروس برای مونتاژ و خرید اشاره کرد و گفت: هفته آینده قرارداد برای خرید۲۰۰ دستگاه کامیون با بلارس منعقد می شود.

مداح یادآور شد: خط تولید کامیون های ماز و رنو بعد از سال ها وقفه دوباره در نوشهر واقع در غرب مازندران فعال می شود و امیدواریم با حل مشکلات تحریمی و مسائل ارزیی بتوانیم به اهداف دست یابیم.

مدیرعامل کارخانه صنعتی مازیران تصریح کرد: اگر موفق به عقد توافق با بلاروس شویم مستقیم می توانیم برای خرید و مونتاژ کامیون ماز وارد عمل شویم.

وی یادآور شد: اکنون خود را برای ساخت سازه های کارخانه آماده می کنیم اما در زمینه تامین بتن، سیمان، آهن آلات و غیره با مشکل روبرو هستیم زیرا قیمت ها چندین برابر رشد یافته است.

کد خبر: ۱۱۲٬۲۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha