۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
دولت برای جهش تولید تغییر محسوسی در بدنه اقتصادی ایجاد کند
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس:

دولت برای جهش تولید تغییر محسوسی در بدنه اقتصادی ایجاد کند

علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه توانایی ایجاد جهش تولید در کشور وجود دارد، گفت: برای تحقق جهش تولید نیاز به تغییر محسوس داریم و دولت باید تغییر محسوسی در بدنه مدیریتی خود به ویژه بخش اقتصادی ایجاد کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا سلیمی با تبریک سال جدید و یادآوری نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید، گفت: جهش تولید نیاز به کار جهادی دارد و باید همه با هم کمربندها را ببندیم و با اقدامی جهادی در مسیر جهش و رونق تولید گام برداریم.

 عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای ایجاد جهش باید از همه ظرفیت های کشور استفاده و همه به میدان بیایند، افزود: برای تحقق شعار سال باید از مدیرانی که  اعتقاد به جهش دارند استفاده کرد متاسفانه برخی از مدیران کشور فرسوده و بی انگیزه هستند و باید افراد با انگیزه و توانمند به میدان بیایند.

 وی تاکید بر اینکه برای ایجاد جهش نیاز به تغییر محسوس داریم، ادامه داد: دولت باید تغییر محسوسی در بدنه مدیریتی خود ایجاد کند و بخش عمده تغییر محسوس باید در بخش اقتصادی کشور ایجاد شود؛ رهبری فرمودند بر دشواری ها باید غلبه کرد و این کار نیازمند این است که بحران ها و مشکلات را مدیریت کنیم و توانایی غلبه بر بحران در کشور وجود دارد بنابراین به نظر می رسد که باید بحران ها، گردنه ها و مشکلات را بشناسیم که بتوانیم از این مسیر عبور کنیم.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس دهم با یادآوری اینکه ایران کشوری ثروتمند است، افزود: این ثروت ملی را باید به صورت هدفمند و هدف دار هزینه  و ساز و کارهای قانونی برای جهش تولید را فراهم کنیم؛ متاسفانه برخی قوانین جای اینکه کمک کننده تولید باشند سد کننده هستند و باید دست تولید کننده را باز کرد.

سلیمی با بیان اینکه نظام پولی و بانکی باید در خدمت تولید باشد، گفت: وامی که به تولید کننده داده می شود نباید سود بالایی داشته باشد و اصلاح نظام مالیاتی و مبارزه با قاچاق باید مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم یکی از الزامات تحقق شعار سال را کنترل قاچاق دانست و یادآور شد: به طور حتم توانایی ایجاد جهش تولید در کشور وجود دارد و باید همه دست به دست هم دهیم و الزامات را عملیاتی و اجرایی کنیم.

کد خبر: ۱۱٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha