۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳
گره مشکلات واحدهای تولیدی زنجان باز شود| ضرورت تقویت اقتصاد دانش بنیان
استاندار زنجان:

گره مشکلات واحدهای تولیدی زنجان باز شود| ضرورت تقویت اقتصاد دانش بنیان

زنجان- استاندار زنجان بر ضرورت تقویت اقتصاد دانش بنیان تاکید کرد و گفت: گره کارخانجات و واحدهای تولیدی استان باز شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی شامگاه دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان در محل مرکز همایش های بین اللملی روزبه زنجان با حضور وزیر کشور، گفت: در آستانه برگزاری کنگره سه هزار و ۵۳۵ شهید استان قرار داریم و از روح بلند شهدا مدد می‌طلبم که در پایان شرمنده نباشم و با تمام توان کار خواهم کرد. 

وی اظهار کرد: زنجان باید به بهترین جا برای سرمایه‌گذاری تبدیل و گره کارخانجات و واحدهای تولیدی باز شود و بازگردانی سرمایه‌های خوابیده به چرخه از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

استاندار زنجان با بیان اینکه توجه ویژه به صادرات در استان مورد تاکید است، گفت: سوق دادن اقتصاد به سمت اقتصاد دیجیتال در استان تقویت شود. 

افشار چی با بیان اینکه باید اقتصاد دانش بنیان ارتقا پیدا کند، ابراز داشت: بسیاری از شاخص‌ها در دوره استانداری فتح الله حقیقی ارتقا یافت که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد. 

وی تصریح کرد:  اقامه عدل و کفر به طاغوت دو فوق ارزش است و کفر به طاغوت یعنی باید استقلال این هویت ایمانی را حفظ کنیم.

استاندار زنجان گفت: انقلاب اسلامی منادی حیات طیبه است و مبنای این امر استقلال است و باید استقلال کشورمان را در همه حوزه ها تقویت کنیم.

افشار چی با بیان اینکه از ظرفیت‌های استانی استفاده لازم را باید داشته باشیم،تاکید کرد: با حفظ مسیر، افزایش تولید ناخالص ملی تحقق پیدا کند. 

کد خبر: ۱۱۱٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha