۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
۶۶۰ هزار عدد ماسک وارداتی در مازندران توزیع شد
رئیس سازمان صمت مازندران:

۶۶۰ هزار عدد ماسک وارداتی در مازندران توزیع شد

بابل - رئیس سازمان صمت مازندران گفت: ۶۶۰ هزار عدد ماسک سه لایه و ۹۰ وارداتی به دانشگاه های علوم پزشکی استان تحویل شده است.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به کمبود ماسک بخشی از نیازها از طریق واردات تامین شد و سهمیه استان ۶۰۰ هزار عدد ماسک سه لایه و ۶۰ هزار عدد ماسک ۹۰ بود که امروز به دانشگاه های علوم پزشکی ساری و بابل تحویل شده است.

وی با تاکید بر تعطیلی اصناف غیرضرور تا پایان ۱۵ فروردین در استان اظهار داشت: ۱۵۶ هزار واحد صنفی در استان وجود دارد که تاکنون حدود ۴۰۰ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد مقابله با کرونا پلمب شدند.

وی با بیان اینکه باید بازارهای استان را برای پیشگیری از شیوع کرونا خلوت کنیم، افزود: بیش از ۹۰ درصد اصناف استان جزو اصناف دسته سوم و غیرضرور مانند پوشاک، فروشگاه کفش و غیره هستند که باید تعطیل باشند.

قوانلو یادآور شد: دسته اول که جزو اصناف ضروری هستند نظیر داروخانه ها، فروشگاه های بزرگ، سوپرمارکت ها، مرغ فروشی ها و ... می توانند با رعایت موارد بهداشتی حتی به صورت شبانه روزی نیز فعالیت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: دسته دوم اصناف شامل خشکشویی ها، تعمیرگاه ها، باطری سازی ها و غیره با هماهنگی با اتحادیه ها می تواند براساس ضرورت خدمات دهی کنند.

کد خبر: ۱۱٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha