۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
در پی جلوگیری از ریخت و پاش ها در بودجه هستیم
رئیس سازمان برنامه و بودجه:

در پی جلوگیری از ریخت و پاش ها در بودجه هستیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت کنترل های لازم خود برای مدیریت بودجه را آغاز کرده است و ما به دنبال آن هستیم، سیستم بودجه را به سمتی ببریم که از ریخت و پاش ها جلوگیری شود.

به گزارش بازار، مسعود میرکاظمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تا قبل از استقرار دولت سیزدهم ۷ تا ۸ میلیون دز واکسن کرونا تزریق شده بود، اما امروز بالغ بر ۶۳ میلیون دوز واکسن کرونا تزریق و ۸۰ میلیون دز واکسن هم وارد کشور شده است.

وی با بیان اینکه ما بحث فروش نفت را به صورت جدی دنبال می کنیم تصریح کرد: در حوزه انرژی با کشورهای همسایه گفتگوهایی داشته ایم و به ویژه آنکه مذاکراتی با ترکمنستان داشتیم و صحبت هایی کردیم تا ارتباطات سابق مجدد دنبال شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه مشکل اصلی ما کسری بودجه است، تأکید کرد: در طول هشت سال گذشته شاهد رشد بی رویه ای در مصارف کشور بودیم و مصارف بودجه در بودجه سال ۱۴۰۰، ۱۰ برابر رشد داشته و شاهد کسری بودجه شدید هستیم.

میرکاظمی گفت: دولت کنترل های لازم خود برای مدیریت بودجه را آغاز کرده است و ما به دنبال آن هستیم، سیستم بودجه را به سمتی ببریم که از ریخت و پاش ها جلوگیری شود.

کد خبر: ۱۱۱٬۲۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha