۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
دورکاری‌ تمام دستگاه‌های اجرایی همدان از امروز تا اطلاع ثانوی لغو است
استاندار همدان:

دورکاری‌ تمام دستگاه‌های اجرایی همدان از امروز تا اطلاع ثانوی لغو است

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه بیش از یک‌میلیون و ۵۵۰ هزار دز واکسن در استان همدان تزریق شده است؛ گفت: دورکاری‌ تمام دستگاه‌های اجرایی از امروز تا اطلاع ثانوی لغو است.

​به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ سید سعید شاهرخی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه  تهیه واکسن در راستای پیشگیری و کنترل و مقابله با کرونا، کشور را در شرایط مطلوبی قرار داده است اظهار کرد: از مهم‌ترین دلایل کاهش آمار مرگ و میر استان به خاطر کرونا، تزریق گسترده واکسیناسیون بوده است.

وی گفت: شهروندان به شایعات و اطلاعات بی‌اساس برخی در مورد واکسیناسیون توجه نکنند و هرچه سریع‌تر به مراکز بهداشت رجوع کرده و واکسن خود را دریافت کنند.

استاندار همدان ادامه داد: در استان بیش از یک‌میلیون و ۵۵۰ هزار دُز واکسن کرونا تزریق شده که عوارضی هم برای افراد به دنبال نداشته است.

وی گفت: مردم به مراکز واکسیناسیون رجوع و واکسن خود را دریافت کنند و از این فرصت که توسط مسئولان فراهم شده استفاده کنند.

شاهرخی با بیان اینکه مردم استان با تزریق واکسن هم خود و هم جامعه را ایمن کنند تأکید کرد: در آینده نزدیک محدودیت‌هایی برای کسانی که کارت واکسن نداشته باشند، اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کارکنان دولت موظف هستند تا پایان هفته هرچه سریع‌تر واکسن بزنند گفت: براساس مصوبه ستاد ملی، دورکاری‌ دستگاه‌های اجرایی لغو و با ظرفیت صد درصدی به کار خود ادامه خواهند داد.

استاندار همدان ضمن اینکه از مردم خواست در تجمع و یا برنامه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند پرهیز کنند گفت: وضعیت رنگ‌بندی شهرهای رزن، همدان، بهار و اسدآباد نارنجی و بقیه شهرها زرد هستند.

کد خبر: ۱۱۱٬۱۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha