۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
بودجه ۱۴۰۱ بر اساس طرح آمایش سرزمینی تعیین می‌شود
رئیس جمهور:

بودجه ۱۴۰۱ بر اساس طرح آمایش سرزمینی تعیین می‌شود

بوشهر- رئیس جمهور گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، بودجه سال ۱۴۰۱ بر اساس طرح آمایش سرزمینی تعیین می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی جمعه شب در نشست با نخبگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان بوشهر با اشاره به جایگاه استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره در دفاع از ایران اسلامی پیشتاز و پیشگام بوده‌اند و خدمت‌رسانی به مردم وظیفه مسئولان است.

وی افزود: در برخی از بخش‌ها شاهد توسعه‌یافتگی هستیم و در برخی از بخش‌ها نیز توسعه‌یافتگی نداریم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که عدالت در توزیع امکانات و اعتبارات رعایت شود.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، بودجه سال ۱۴۰۱ بر اساس طرح آمایش سرزمینی تعیین می‌شود و امیدواریم شاهد توسعه و عمران و آبادانی مناطق کمتر برخوردار باشیم.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: سند توسعه استان بوشهر باید مورد توجه قرار گیرد و انتظار داریم با تلاش مدیران ارشد استان، روز به روز شاهد اعتلای بیشتر استان باشیم.

وی بیان کرد: از استاندار و مدیران شجاع حمایت می‌کنیم و امسال اعتبارات مناسبی به استان تخصیص می‌دهیم.

رئیس جمهور ابراز داشت: استان‌ها باید نسبت به سهمی که در نفت و گاز و پتروشیمی و معادن و انرژی دارند مورد حمایت قرار گیرند.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: اقتصاد دریامحور بویژه در سواحل استان بوشهر مورد تاکید قرار دارد و به فضل خدا، برنامه‌های مهمی در این راستا داریم.

کد خبر: ۱۱۰٬۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha