۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
خبرهای خوش حوزه تجارت برای مردم استان بوشهر
وزیر امور اقتصاد و دارایی مطرح کرد

خبرهای خوش حوزه تجارت برای مردم استان بوشهر

بوشهر- وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: خبرهای خوشی در حوزه تجارت برای مردم استان بوشهر داریم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، سید احسان خاندوزی اظهار داشت: تلاش داریم ازطریق ساماندهی مجدد، کاری کنیم که هر ۲ هدف افزایش رونق اقتصاد منطقه‌ای و محلی استان بوشهر که به شکل تاریخی با مساله تجارت و بازررگانی گره خورده است، به نتیجه خوبی برسد و با خبرهای خوش همراه شود. 

وی درباره برنامه‌های پیشرو برای مردم بنادر استان بوشهر در حوزه کالای همراه ملوان و تجارت دریایی افزود: تجارت و بازرگانی شغل، درآمد و راه امرار معاش بخش عظیمی از مردم استان بوشهر است و با آن چیزی که تحت عنوان کالای قاچاق مطرح می‌شود تفاوت دارد و نباید آنها را در هم آمیخت.

خاندوزی خاطر نشان کرد: مسئله رونق سالم اقتصاد استان بوشهر از طریق تجارت بازرگانی را با اهداف تولید ملی و کمک کردن به رونق تولید ملی  که امسال رهبر انقلاب را بر همین عنوان مزین کردند، پیگیری خواهیم کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در این ارتباط ظرف هفته‌های آینده، آیین نامه‌های جدیدی ابلاغ خواهد شد که هم نگرانی فعالان اقتصادی بوشهر برطرف خواهد شد و هم امکان سوء استفاده کردن از این فرصت ها و ضربه زدن به تولید ملی به حداقل خواهد رسید.

وی بیان کرد: باحضور در شهرستان گناوه ابلاغ سلام گرم رئیس جمهوری به مردم این دیار رسانده شد و  گفت وگوی مفصلی با مردم داشتیم که آنها را در شورای اداری استان بوشهر باحضور  رئیس جمهوری مطرح و در برگشت به تهران نیز نتایج آنها را پیگیری خواهم کرد و  خبرهای خوشی برای مردم خونگرم استان بوشهر خواهیم داشت.

کد خبر: ۱۱۰٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha