۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
کمبودی در عرضه  کالا و اقلام خوراکی مردم درزنجان وجود ندارد
استاندار زنجان:

کمبودی در عرضه کالا و اقلام خوراکی مردم درزنجان وجود ندارد

زنجان-استاندار زنجان،گفت: هیچ گونه مشکل و کمبودی در عرضه کالا و اقلام خوراکی مردم در زنجان وجود ندارد.

فتح الله حقیقی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از سردخانه های  میوه و گوشت استان، در گفتگو با خبرنگار بازار،گفت: هیچ گونه مشکل و کمبودی در عرضه  کالا و اقلام خوراکی مردم در استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه  اقلام پروتینی از قبیل گوشت مرغ، گوشت قرمز در انبارها به خوبی بررسی شد، اظهار کرد: خوشبختانه از نظر تامین اقلام  پروتینی در استان مشکلی نداریم و میزان موجودی انبارها بالای ۱۰ برابر است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه از نظر نهاده های دامی در استان مشکل و کمبودی نداریم، گفت: از نظر نهاده های دامی  در استان نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی داریم و این نشان می دهد اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفته است.

حقیقی با بیان اینکه گندمکاران زنجانی  طی سالهای گذشته در برداشت گندم عملکرد خوبی داشتند، ابراز کرد: براساس پیش بینی کار شناسان کشاورزی میزان تولید گندم در استان طی سالجاری افزایش محسوسی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه گندم به وفور در سیلوهای استان وجود دارد، یاد آورشد: تا شهریورماه مشکلی نداریم و به اندازه کافی گندم داریم.

استاندار زنجان، گفت: امیدواریم در سالجاری با برنامه ریزی و مدیریت درست و مدون سالی پر خیر و برکت داشته باشیم و در بخش کشاورزی شاهد افزایش تولیدات محصولات کشاورزی باشیم.

کد خبر: ۱۱٬۰۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha