۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
صادرات محصولات فلزی از کارگاه ۶۰ متری در مازندران به جهان
توسط شرکت دانش بنیان دابو صنعت انجام شد؛

صادرات محصولات فلزی از کارگاه ۶۰ متری در مازندران به جهان

محمودآباد- رحمانی، یک فعال در شرکت دانش بنیان حوزه تاسیسات و انرژی در مازندران، گفت: محصولات این واحد به کشورهای مختلف صادر می شود.

علی اصغر رحمانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه این شرکت در زمینه تولید انواع دیگ های بخار شوفاژ آب گرم و مخازن تصفیه فعالیت می کند، افزود: کار را در کارگاه شش در ۱۰ متری آغاز کردم و سرانجام آن را به شرکت دانش بنیان مبدل کردم.

این صادرکننده برتر مازندران با بیان اینکه هر سال به عنوان واحد نمونه برتر انتخاب می شویم، اظهار داشت: به کشورهای مختلفی از جمله انگلیس آلمان سفر کردیم تا محصولات شرکت های رقیب خارجی را رصد کنیم.

وی با بیان اینکه اولین کوره بافت آنالیز را برای فولاد مبارکه ساختیم، گفت: ابتدا این کوره توسط شرکت های اتریشی تولید می شد و با تهیه نقشه و مهندسی معکوس، اقدام به تولید کوره در ایران کردیم و برای صادرات محصول نیز برنامه ریزی شده است.

رحمانی یادآور شد: مخازن آب گرم و تحت فشار و غیره در این مجموعه تولید می شود و محصولات در صنایع کشور از جمله فولاد کاربرد دارد.

مدیر کارخانه دانش بنیان دابو صنعت یادآور شد: بسیاری از مبدل های حرارتی که تا در گذشته وارد می شد، اکنون در این مجموعه و کارخانه تولید می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر این شرکت در کشورهای مختلف نظیر ترکیه و آذربایجان دارای نمایندگی است و محصولات و مواد اولیه را از اروپا به ترکیه و از آنجا به کشور وارد می کنیم. 

کد خبر: ۱۱۰٬۷۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha