۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
کمبودی در زمینه کالاهای اساسی برای شب عید در استان مرکزی نداریم
استاندار مرکزی:

کمبودی در زمینه کالاهای اساسی برای شب عید در استان مرکزی نداریم

اراک - استاندار مرکزی گفت: کمبودی در خصوص تامین کالاهای اساسی مانند برنج، روغن، گوشت قرمز و سفید و نهاده‌های کشاورزی در استان مرکزی نداریم.

سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص وضعیت ذخایر کالاهای اساسی شب عید در استان مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر ذخایر برنج، روغن، گوشت قرمز و سفید و نهاده‌های کشاورزی در استان مرکزی مناسب است.

وی با تاکید بر برگزاری هفتگی جلسات ستاد تنظیم بازار استان مرکزی تا عید نوروز گفت: تمهیدات خوبی توسط دستگاه های مربوطه برای تامین میوه شب عید اندیشیده شده و جای نگرانی در این زمینه نیست.

استاندار مرکزی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار مبنی بر افزایش قیمت کالاها در این استان گفت: طبق گزارشاتی که به بنده رسیده بین ۱۰۰ کالای بررسی شده، قیمت پنج الی شش کالا افزایش داشته که این افزایش با توجه به وابستگی کالاهای مورد نظر به خارج از کشور و افزایش قیمت ارز طبیعی است و ربطی به اصلاح قیمت بنزین ندارد.

وی بر نظارت دقیق دستگاه های مربوطه بر بازار و مقابله با کم فروشی، گرانفروش و احتکار تاکید کرد و گفت: البته این نظارت ها نباید باعث مزاحمت برای اصناف منصف و فروشندگان واقعی شود.

کد خبر: ۱٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha