هیات تجاری قزاقستان به ریاست معاون وزیر تجارت به ایران سفر می‌کند
رایزن بازرگانی سفارت قزاقستان:

هیات تجاری قزاقستان به ریاست معاون وزیر تجارت به ایران سفر می‌کند

بر اساس اعلام معاونت بین‌الملل اتاق ایران قرار است معاون وزیر تجارت قزاقستان در راس هیاتی تجاری ۱۹ تا ۲۱ مهر به ایران سفر کند.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، طی دیدار رایزن بازرگانی سفارت قزاقستان در ایران با معاون بین‌الملل اتاق ایران اعلام شد که معاون وزیر تجارت این کشور در راس هیاتی تجاری دوشنبه ۱۹ تا چهارشنبه ۲۱ مهر ماه به ایران سفر می‌کند.

در این دیدار که بین گم‌اتاق خیروف، رایزن بازرگانی سفارت قزاقستان در تهران با محمدرضا کرباسی، معاون بین‌الملل اتاق ایران انجام شد بررسی‌ها و هماهنگی‌های لازم درباره سفر هیات تجاری این کشور به ایران صورت گرفت و مقرر شد نشست رودررو بین فعالان اقتصادی دو کشور دوشنبه ۱۹ مهرماه در اتاق ایران انجام شود.

هدف از این سفر احیای مناسبات تجاری بین دو کشور بعد از شرایط ناشی از کرونا اعلام شد.

در این بین کرباسی، همکاری تجاری با قزاقستان را یکی از اولویت‌های ایران دانست و زمینه‌های همکاری بین دو کشور را بسیار متنوع برشمرد و گفت: در حزه خدمات فنی مهندسی، گردشگری سلامت، دام و گوشت امکان همکاری‌های مشترک وجود دارد.

بر اساس اظهارات او تسهیل صدور روادید برای تجار ایرانی باید اتفاق افتد تا امکان توسعه مناسبات تجاری بیشتر شود. از طرفی با توسعه سطح روابط، ترانزیت دریایی بین دو کشور گسترش خواهد یافت.

کد خبر: ۱۱۰٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha