۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل ۱ ساعته

فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل ۱ ساعته

امروزه بیشتر افرادی که توانایی خرید خودروهای داخلی را دارا هستند، از خرید خود بسیار خرسندند و از طرفداران پر و پا قرص این محصولات محسوب می‌شوند.

به گزارش بازار، خودروهای زیادی در داخل ایران تولید شده‌اند که دارای طرفداران زیادی هستند. این خودروها اغلب دارای ویژگی‌های گوناگونی هستند که اکثر افراد را به سمت خرید و فروش اقساطی خودرو سوق داده می‌شوند. یکی از فاکتورهای مهمی که مشتریان را برای خرید این خودروها ترغیب می‌کند، قیمت مناسب و توانایی خرید این محصولات است که باعث می‌شود بیشتر از خودروهای خارجی خواهان داشته باشند.

طرفداران انبوه فروش اقساطی خودرو داخلی

امروزه بیشتر افرادی که توانایی خرید خودروهای داخلی را دارا هستند، از خرید خود بسیار خرسندند و از طرفداران پر و پا قرص این محصولات محسوب می‌شوند. به همین دلیل برای اینکه بتوانیم دل مشتریان محصولات داخلی را به دست آوریم اقدام به فروش اقساطی سه محصول که دارای هواداران زیادی هم هستند کرده‌ایم که این سه محصول عبارتند از:

فروش اقساطی تیبا صندوقدار

فروش اقساطی پژو ۲۰۷ اتومات

فروش اقساطی سمند ال ایکس

مدل خودرو

۲۰۷i دنده ای

۲۰۷i اتوماتیک

نوع موتور

TU۵

TU۵

حجم موتور (cc)

۱۶۰۰

۱۶۰۰

حداکثر توان موتور (hp)

۱۰۸

۱۰۸

حداکثر گشتاور (nm)

۱۴۲

۱۴۲

تعداد سوپاپ

۱۶

۱۶

مصرف سوخت ترکیبی

۶.۶

۷.۱

سیستم انتقال قدرت

۵ دنده دستی

۴ دنده اتوماتیک

شتاب ۰ تا ۱۰۰

۱۱.۶

۱۲.۶

در ادامه شرایط فروش هریک از این محصولات را به صورت جداگانه برای شما شرح خواهیم داد. به کمک فروش اقساطی خودرو می‌توانید خیلی راحت هر کدام از این محصول را با بهترین شرایط ممکن خودروی خودر ا تهیه کنید و در شرایط کنونی بازار خودرو که قیمت‌ها بسیار افسارگسیخته شده است و غیرمنطقی در حال بالا رفتن است یک انتخاب درست و منطقی و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

فروش اقساطی تیبا صندوقدار

فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل ۱ ساعته

پیداست که شرکت‌های فراوانی برای فروش اقساطی تیبا در حال فعالیت هستند اما، اینکه کدام شرکت در شرایط خود دارای انعطاف‌پذیری بیشتری است و شراییط مناسب‌تری را برای مشتریان خود فراهم می‌کند، اهمیت بسیار زیادی دارد که نباید از کنار آن راحت عبور کرد. شرکت‌های منعطف‌تر دارای مشتریان بیشتری هم هستند و از این رو برای پاسخ به اینکه شرایط کلی فروش اقساطی خودرو چیست؟ باید بگوییم که فروشنده نباید با زیادکردن تعداد اقساط و گرفتن بهره بیشتر از حد فشاری را به خریدار متحمل کند که خیلی بیشتر از قیمت اصلی خودرو برای او تمام شود. البته برای بعضی از کمپانی‌ها انعطاف‌پذیری در شرایط فروش خودرو ممکن نیست و از این رو برخی از فروشندگان شرایط بهتری را برای مصرف‌کنندگان در نظر می‌گیرند که خرید را آسان و مقرون‌به‌صرفه می‌کند.

فروش اقساطی پژو ۲۰۷ اتومات

بسیاری از مورد اطمینان‌ترین شرکت‌هایی که در حال حاضر برای فروش اقساطی پژو ۲۰۷ اتومات مشغول به فعالیت هستند، شرایط خوبی را برای خرید این ماشین ارائه می‌دهند. در جدول زیر مشخصات این خودرو را می‌بینید که به‌راحتی با شرایطی متناسب با نیاز خریدار می‌توانید از آن بهره‌مند شوید:

این خودرو از خانواده پژو است که از زمان ورودشان به کشور، طرافداران بسیار زیادی را برای خود پیدا کردند. استقبال گسترده مصرف‌کنندگان از این خودرو باعث شده است که در لیست فروش اقساطی خودرو ما نیز قرار بگیرد. برای سیاست‌گذاری در شرایطی که مشتری بتواند خود را با آن وفق دهد و برای خرید در سختی قرار نگیرد، بسیار حایز اهمیت است.

فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل ۱ ساعته

برای شرکت‌هایی که اقدام به فروش چنین محصولاتی می‌کنند بسیار مهم است که دارای اعتبار بالایی باشند تا بتوانند اطمینان مشتری را جلب کنند. شرکت‌های فعال در این زمینه قبل از هرچیزی باید مجوزهای لازم در این حوزه را دریافت کرده باشند و به‌صورت قانونی برای فروش خودرو اقساطی و ... اقدام کنند. خوشبختانه از بیشتر شرکت‌های فعال و قانونی در این حوزه دارای این مشخصات هستند و با پیش فروش این محصول پر طرفدار ایرانخودرو بهترین شرایط را به شما ارائه می‌دهند.

فروش اقساطی سمند ال ایکس

اگر از خریداران خودروی قسطی باشید اغلب کمپانی‌های فروش خودرو  این توانایی را دارند تا شرایط ایده‌آلی را برای شما رقم بزنند. خودروی سمند از دیرباز تا کنون جزء خودروهای برتر ایرانخودرو بوده است که از هواداران بسیار زیادی بین افرادی برخوردار است که دوست دارند سفری راحت و ایمن داشته باشند. جادار بودن این خودرو و طول عمربالای قطعات لوازم یدکی سمند باعث شده که در لیست بهترین خودروهای ما برای فروش اقساطی قرار بگیرد. به کمک فروش اقساطی خودرو می‌توانید خیلی راحت هر کدام از این محصول را با بهترین شرایط ممکن از فروشندگان خودرو تهیه کنید و در شرایط کنونی بازار خودرو که قیمت‌ها بسیار افسارگسیخته شده است و غیرمنطقی در حال بالا رفتن است یک انتخاب درست و منطقی و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل ۱ ساعته

بی‌شک تهران یکی از شهرهای پرجمعیت و کلان ایران است که برای خرید خودرو تقاضای زیادی در آن وجود دارد. فروش اقساطی سمند با تحویل فوری یکی دیگر از خدماتی است که اغلب فروشندگان خودرو برای شما به ارمغان آورده‌اند تا به راحتی بتوانید در کسری از زمان محصول مورد نظر خودتان را با بهترین شرایط دریافت کنید.

و در آخر...

شرکت آرشا خودرو یکی از معتبرترین شرکت‌هایی است که در زمینه فروش اقساطی خودرو فعالیت می‌کند. این شرکت در زمینه فروش خودروهای داخلی و خارجی دارای تجربه فراوانی است که با توجه به سابقه بالا و درخشانی که در این امر دارد همواره توانسته رضایت مشتریان را در بالاترین سطح ممکن جلب کند. اگر به‌دنبال فروش اقساطی خودروهای داخلی هستید از شما دعوت می‌کنیم تا میهمان ما باشید و از شرایط استثنایی و جذاب ما بهره‌مند شوید. همانطور که شما عزیزان خواندید، این شرکت مفتخر بوده است در هر حالی باتوجه به شرایط مشتری انعطاف‌پذیری زیادی هم داشته باشد تا از خرید خود راضی باشید. با خرید اتومبیل از آرشا خودرو انتخاب درست و منطقی داشته باشید و از خرید خود اطمینان کافی داشته باشید. همین حالا از طریق تماس با ما از شرایط پیش فروش استثنایی این محصول با خبر شوید. همچنین برخی از شرایط مهم در این زمینه عبارتند از:

فروش اقساطی خودرو با تحویل در کوتاه‌ترین مدت

فروش اقساطی تیبا در تهران با انعطاف‌پذیری بالا

فروش اقساطی ماشین با شرایط مناسب خواست مشتری

کد خبر: ۱۱۰٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha