۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
پرداخت ۱۸ میلیارد و ۸۳۹ میلیون تومان تسهیلات در چهار شهرستان خراسان جنوبی
به همت بنیاد برکت انجام شد؛

پرداخت ۱۸ میلیارد و ۸۳۹ میلیون تومان تسهیلات در چهار شهرستان خراسان جنوبی

بیرجند-مجری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) شهرستان‌های فردوس، سرایان، بشرویه و قاین از پرداخت ۱۸میلیارد و ۸۳۹ میلیون تومان تسهیلات به همت بنیاد برکت در چهار شهرستان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسین زمانی عصر پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، گفت: در سال ۹۸ در شهرستان فردوس ۱۰۰ نفر از تسهیلات بنیاد برکت به مبلغ سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان استفاده کردند.

مجری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) شهرستان های فردوس، سرایان، بشرویه و قاین بیان‌کرد: همچنین در این شهرستان در سال ۹۹ تعداد ۳۶۰ طرح اشتغال زا به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان داشته‌ایم.

به گفته وی در سال جاری نیز تاکنون تعداد ۱۲۷ نفر از تسهیلات بنیاد برکت به مبلغ ۴ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان بهره مند شدند و ۱۳۱ پرونده نیز در بانک داریم.

وی گفت: در سال ۹۸ در شهرستان سرایان ۴۱ نفر از تسهیلات بنیاد برکت به مبلغ یک میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان استفاده کردند.

زمانی افزود: همچنین در این شهرستان در سال ۹۹ تعداد ۳۲۷ طرح اشتغال زا به مبلغ ۱۲ میلیارد و۴۱۰  میلیون تومان داشته‌ایم و در سال جاری نیز تاکنون تعداد ۱۰۳ نفر از تسهیلات بنیاد برکت به مبلغ ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان بهره مند شدند و ۹۷ پرونده فعال داریم.

وی ادامه‌داد: در سال ۹۹ در شهرستان بشرویه ۳۲۷ نفر از تسهیلات بنیاد برکت به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۸۱۱ میلیون تومان استفاده کردند.

زمانی افزود: همچنین در این شهرستان در سال جاری تعداد ۷۸ نفر اشتغال‌زایی داشته‌ایم و مبلغ پرداختی نیز  دو میلیارد و ۸۸۲ میلیون تومان بوده و ۱۲۶ پرونده نیز آماده است.

مجری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) شهرستان‌های فردوس، سرایان، بشرویه و قاین در مورد تسهیلات پرداختی در شهرستان قاین نیز گفت: در سال ۹۸ به ۷۳ نفر به مبلغ دو میلیارد و ۷۳۸ میلیون تومان و در سال ۹۹ نیز ۳۷۳ نفر به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کردیم.

زمانی گفت: در سال جاری نیز در شهرستان قاین برای ۲۰۲ نفر فرصت اشتغال‌زایی ایجاد شده که مبلغ پرداختی نیز هشت میلیارد و ۵۲۷ میلیون تومان است.

کد خبر: ۱۰۹٬۹۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha