۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
۱۲۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای کرونا در خراسان‌جنوبی توزیع شد
مسئول اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی:

۱۲۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای کرونا در خراسان‌جنوبی توزیع شد

بیرجند- مسئول اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان جنوبی گفت: ستاد اجرایی از ابتدای شیوع کرونا طی ۶ مرحله ۱۲۰ هزار سبد معیشتی را از طریق مساجد و گروه‌های جهادی در خراسان‌جنوبی توزیع کرده است.

به گزار خبرنگار بازار، علی خاتونی، مسئول اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی بعدازطهر پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهارکرد: از ابتدای کرونا بنیاد احسان ستاد اجرایی در ۶ مرحله ۱۲۰ هزار سبد معیشتی را از طریق مساجد و گروه های جهادی همکار توزیع کرده است.

مسئول اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه۲۳ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد توزیع کردیم، گفت: در مورد تأمین جهیزیه نیازمندان نیز از سال گذشته ۱۰۰ سری جهیزیه توزیع کردیم که همه از کالاهای تولید داخل بوده است.

خاتونی با اشاره به اینکه ۱۲۰ گروه جهادی نیز در موضوع کرونا کنار ما بودند، اظهارکرد: سال آینده قرارگاه فوریت‌های امدادی را در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی خواهیم کرد که در مدیریت حوادثی چون سیل بسیار مفید خواهد بود.

وی در زمینه طرح پیشرفت منطقه‌ای که در نهبندان، زیرکوه و سربیشه اجرا خواهد شد، گفت: در این طرح نیز گروه‌های جهادی در مباحث آموزشی و اجتماعی ورود خواهند کرد.

کد خبر: ۱۰۹٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha