۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
درمان ۵۸ زوج نابارور روستایی خراسان جنوبی با حمایت بنیاد برکت
مسئول بیمه بنیاد برکت ستاد اجرایی خراسان جنوبی:

درمان ۵۸ زوج نابارور روستایی خراسان جنوبی با حمایت بنیاد برکت

بیرجند- مسئول بیمه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان جنوبی با اشاره به حمایت از زوج های نابارور روستایی گفت: ۵۸ زوج نابارور استان با حمایت بیمه برکت طعم فرزنددار شدن را چشیدند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین جوان عصر پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهارکرد: بیمه برکت با هدف ارائه خدمات بیمه‌ای ارزان قیمت به روستائیان تشکیل شد و از سه سال قبل نیز بحث حمایت از زوج‌های نابارور روستایی را در دستور کار قرار داد.

مسئول بیمه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی بیان‌کرد: در این طرح زوج‌های نابارور روستایی جهت انجام کارهای درمانی از طریق بیمه برکت به مراکز طرف قرار داد معرفی می‌شدند و کار درمان آنان پیگیری می‌شد.

جوان با بیان اینکه از ۲۵۰۰ متقاضی ۳۵۰ نفر تأیید نهایی شده و کار درمانی آنان پیگیری شد، اظهارکرد: با این حمایت‌ها از این تعداد تاکنون ۵۸ زوج نابارور فرزنددار شدند و در طرح بنیاد ۱۵ خرداد نیز زوج های نابارور در سه استان خراسان جنوبی، رضوی و شمالی مورد حمایت قرار گرفته در موضوع درمان به آنان تسهیلات اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات و خدمات بیمه برکت، بحث بیمه مسئولیت دهیاری‌ها است، گفت: همچنین  در طرح مهدویت دو هزار کودک تحت پوشش بهزیستی خراسان‌جنوبی تحت پوشش درمان تکمیلی رایگان قرار دادیم.

مسئول بیمه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به تحت پوشش قرار دادن بیمه عمر و سرمایه‌گذاری ۱۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد با مبلغ ۵۰ میلیون تومان، یادآورشد: در درمان تکمیلی روستائیان نیز این خدمت با ۹۰ درصد تخفیف به آنان ارائه می‌شود.

کد خبر: ۱۰۹٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha