۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
زنجان ۴۵۵ هزار مشترک برق  دارد /پرداخت قبوض با سامانه ۱۲۱
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان:

زنجان ۴۵۵ هزار مشترک برق دارد /پرداخت قبوض با سامانه ۱۲۱

زنجان-مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، با بیان اینکه زنجان بیش از ۴۵۵ هزار مشترک برق دارد،گفت: از ابتدای آغاز طرح حذف قبوض کاغذی تاکنون ۱۹۵ هزار و ۶۵۸ قبض برق تاکنون به صورت الکترونیکی صادر شده است.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه اولویت توزیع برق زنجان ارائه خدمات غیرحضوری و پایداری جریان برق است، گفت:  با شیوع ویروس کوید۱۹ و بارش های شدید برف وکولاک در اولین روزهای سال جدید ، اکیپ های عملیاتی و فوریت های برق و نیز مرکز پاسخگویی سامانه ۱۲۱ خدمات غیرحضوری را در موقعیت آماده باش کامل قراردادند.

وی اظهار کرد: با هدف قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا اقدام های گسترده ای از اسفند ماه سال گذشته تا کنون در این شرکت در حال انجام است. 

مدیرعامل توزیع برق زنجان، گفت: در راستای پیشگیری از ابتلا به این بیماری در بین پرسنل مجموعه صنعت برق استان از مراجعه حضوری مردم نیز به امورهای اجرایی و حتی دفاتر پیشخوان دولت جلوگیری  شده و همین منظور گندزدایی فضاهای اداری ، وسایط نقلیه ، تاسیسات و ساختمان های پست برق و نیز ارائه بسته های ضدعفونی دست ،ماسک و دستکش در دستور کار تمام واحدهای این شرکت قرارگرفت.

علیزاده ابراز کرد: مرکز تلفنی ۱۲۱ خدمات غیرحضوری خدمات مشترکین راه اندازی شد تا تمامی درخواست های مردمی اعم از نصب انشعاب ، موارد مربوط به قبض برق الکترونیکی ، تبدیل آمپراژ ، تغییر نام ومشخصات اشتراک و... بصورت شبانه روزی در اختیار مردم استان قرارگیرد و نیازی به خروج ازمنازل نباشد.

وی افزود: در ابتدای نوروز۹۹  بارش های شدیدباران و برف و کولاک در مناطق کوهستانی موجب شد تا نقاطی از شبکه های توزیع برق در بخش طارمات شهرستان سلطانیه ، مسیر سایت مخابراتی روستای حبش شهرستان ماهنشان، مسیر روستاهای گلجین ،شیلاندر وچلگان حوزه برق غرب شهرستان زنجان و روستای زرنی شهرستان طارم دچار اختلال شد که با همت وتلاش اکیپ های عملیاتی در شرایط نامساعد جوی توانستند ارتباط برق را برقرار کنند.

مدیرعامل توزیع برق زنجان، با بیان اینکه این استان بیش از ۴۵۵ هزار مشترک برق دارد، افزود: از ابتدای آغاز طرح حذف قبوض کاغذی تاکنون ۱۹۵ هزار و ۶۵۸ قبض برق تاکنون به صورت الکترونیکی صادر شده است.

علیزاده افزود: خوشبختانه استقبال مردم نسبت به پرداخت غیر حضوری قبوض بسیار خوب است.

کد خبر: ۱۰٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha