۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
صعود پرقدرت در دومین روز کاری بورس در سال جدید
گزارش لحظه ای بورس/۶ اسفند۹۹؛

صعود پرقدرت در دومین روز کاری بورس در سال جدید

شاخص کل در پایان معاملات روز چهارشنبه ششم فروردین ماه سال ۹۹ با رشد ۱۲۴۰۴ واحدی در جایگاه ۵۲۱۰۶۵ واحد ایستاد.

به گزارش خبرنگار بازار، شاخص کل در پایان معاملات روز چهارشنبه ششم فروردین ماه سال ۹۹ با رشد ۱۲۴۰۴ واحدی در جایگاه ۵۲۱۰۶۵ واحد ایستاد، شاخص کل امروز رشد خوب ۲.۴۴ درصدی را تجربه کرده در حالی که شاخص کل هم وزن رشد ۲.۶۳ درصدی را تجربه کرد، شاخص آزاد شناور رشد ۲.۴۲ درصدی، شاخص بازار اول رشد ۲.۱۱درصدی و شاخص بازار دوم رشد ۲.۹۳ درصدی را در پایان معاملات امروز تجربه کردند.

ارزش بازار بورس به عدد ۱۹,۰۳۷,۱۷۸.۴۵۴  میلیون ریال رسید، ۶۸۳,۸۵۸ معامله انجام شده و ارزش معاملات و حجم معاملات در بورس به عددهای ۳۷,۱۸۲.۷۲۱  میلیون ریال و ۴.۷۸۱ میلیون رسید.

نمادهای فارس، وبملت، رمپنا، حکشتی، وغدیر، همراه و اخابر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل از خود بر جای گذاشتند. نمادهای وبملت، وتجارت، ونوین، فاراک، غنوش، شپنا و فولاد پربیننده ترین نمادهای بورسی در معاملات روز چهارشنبه بودند.

شاخص کل فرابورس نیز توانست با رشد ۱.۶۷ درصدی در جایگاه مناسبی قرار بگیرد، ارزش بازار اول و دوم فرابورس به عدد ۴,۰۶۱,۰۲۷.۰۴۸ میلیون ریال رسیده، ۳۷۶,۶۷۵ معامله در فرابورس انجام شده و ارزش و حجم معاملات در فرابورس به ترتیب اعداد ۱۸,۵۰۰.۳۰۵  میلیون ریال و ۱.۸۶۲ میلیون بودند.

نمادهای زاگرس، ومهان، مادیرا، ذوب، شگویا و بجهرم بیشترین تاثیر مثبت  بر شاخص کل فرابورس را از خود بر جای گذاشتند، نمادهای ذوب، فرابورس، چکاپا، غشهداب، سمگا، کرمان و سبزوا و دی پربیننده ترین نمادهای فرابورسی بودند.

در پایان معاملات امروز بورس ۳۱۷ نماد مثبت، ۲۳ نماد منفی بودند و در معاملات فرابورس نیز ۲۳۹ نماد مثبت، ۵۹ نماد منفی و ۷ نماد بدون تغییر ماندند، همچنین شاخص صنعت با افزایش ۲.۲۱ درصدی، شاخص ۳۰ شرکت بزرگ رشد ۲.۱۱ درصدی و شاخص ۵۰ شرکت فعالتر نیز رشد ۱.۵۲ درصدی را تجربه کردند.

کد خبر: ۱۰٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha