۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
تولید مواد ضدعفونی کننده درزنجان سه برابرشده است
استاندار زنجان:

تولید مواد ضدعفونی کننده درزنجان سه برابرشده است

زنجان-استاندار زنجان، گفت: تولید مواد ضدعفونی کننده در زنجان بیش از سه برابر شده است و مشکلی در خصوص مواد ضدعفونی کننده ژل هم نداریم.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه در انبار داروخانه های استان به اندازه کافی اقلام بهداشتی از قبیل ماسک لاتکس، ماسک یکبار مصرف، گفت:  مواد ضدعفونی کننده و ماسک هم به وفور وجود دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید الکل در استان سه برابر شده اسـت، اظهار کرد: تولید الکل از ۵ تن به ۱۵ تن رسیده است.

استاندار زنجان،با بیان اینکه دو شرکت بزرگ ساینا و پدیده شیمی قرن با ظرفیت بسیار زیادی کار می کنند، گفت: تولید مواد ضدعفونی هم در استان بیش از سه برابر شده است و مشکلی در خصوص مواد ضدعفونی کننده ژل هم نداریم.

حقیقی از انتخاب استان زنجان به عنوان اولین مرکز پایش سرپایی بیماران کرونایی در سطح کشور خبر دادو یاد آورشد: در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری محیط ها دسته بندی و شده و مناطق آلوده بیشتر مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

وی افزود: افراد سرپا در این مناطق مورد آزمایش قرار می گیرند و اعضای خانواده هم مورد نمونه گیری و ضدعفونی قرار می گیرندو اگر مشکلی است قبل از این که به بیمارستان برود در منزل درمان شود و این طرح از امروز ۶ فروردین ماه آغاز می شود.

استاندار زنجان، تصریح کرد: عملیاتی کردن سطح غربالگری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید مردم همکاری لازم را داشته باشند.

حقیقی گفت: در راستای قطع این بیماری شوم  باید از تمام پتانسیلها استفاده کرده و از موازی کاری جلوگیری شود.

وی یاد آورشد: از مردم درخواست می شود در خانه بمانند تا زنجیره این بیماری ریشه کن شود تا بتوانیم در سال جدید برنامه های لازم برای توسعه همه جانبه در استان را به پیش ببریم.

کد خبر: ۱۰٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha