۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
زیان انباشه بانک شهر افزایش یافت| تعیین ۳ میلیون تومانی برای حضور اعضا در هر جلسه!
تحلیل «بازار» از صورت های مالی منتشر شده در کدال؛

زیان انباشه بانک شهر افزایش یافت| تعیین ۳ میلیون تومانی برای حضور اعضا در هر جلسه!

صورت های مالی منتشر شده بانک شهر در سامانه کدال نشان می دهد که این بانک همچنان با زیان انباشته بالا مواجه است و هر ساله به جای کاهش، بر زیان انباشته آن افزوده تر می شود.

بازار؛ گروه بانک و بیمه: طبق گزارش موجود در سامانه کدال، صورت های مالی بانک شهر نشان می دهد؛ این بانک برای سال منتهی به ۹۹.۱۲.۳۰ میزان سود قابل تخصیص و نحوه تخصیص بر اساس مصوبات، مجمع (زیان) انباشته ابتدای دوره این بانک ۱۲۳ هزارو ۵۹۲ میلیارد و ۹۰۱ هزار میلیون ریال بوده که این رقم در پایان دوره به ۱۴۹ هزار و ۹۸۱ میلیارد و ۷۹۰ هزار میلیون ریال رسیده است. این رشد بیانگر زیان انباشته بالا در این بانک بوده که طی این مدت به بار آورده است.

علاوه بر زیان انباشته بانک شهر صورت های مالی این بانک در سامانه کدال نشان می دهد که حق حضور اعضای غیر و پاداش هیئت مدیره در سال جاری بابت برگزاری حداقل یک جلسه درماه ۳ میلیون تومان تعیین شده است. با وجودی که این رقم در سال گذشته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

گفتنی است؛ سهامداران بانک شهر را صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، شهرداری قزوین، کرج، تبریز، شیراز، قم، اصفهان، مشهد، و شهرداری تهران تشکیل می دهد که جمع تعداد سهام این بانک ۱۰ هزار ۴۸۶ میلیارد و ۷۷۴ میلیون و ۴۵۳ هزار سهم است. شهرداری تهران با ۱۰ درصد و پس از آن شهرداری مشهد با حدود ۹ درصد بالاترین سهامداران این بانک به شمار می روند.

کد خبر: ۱۰۹٬۰۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha