۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
۴ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد:

۴ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود

یاسوج- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار هزار و ۳۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان در مناطق محروم استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، شایان نادری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل ستاد اجرایی فرمان امام در یاسوج اظهار کرد: این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، قند، شکر و سویا است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته کمک معیشتی چهار میلیون ریال است، گفت: در مجموع ۹ هزار بسته نوشت‌افزار و کمک معیشتی بین دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند در مناطق کمتر برخوردار و محروم کهگلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.

نادری اظهار داشت: در قالب این طرح به منظور حمایت از دانش آموزان و خانواده های نیازمند، همزمان با آغاز سال تحصیلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام طرح پویش ملی احسان را در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌کند.

وی بیان داشت: توزیع بسته‌های آموزشی و کمک معیشتی با هدف محرویت زدایی در مناطق محروم و دور افتاده مهمترین اولویت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است.

نادری تصریح کرد: در سال جاری این ستاد ۱۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع کرده است.

وی بسته های آموزشی برای دانش آموزان را نوشت‌افزار و کیف و کفش و کمک معیشتی عنوان کرد و گفت: این بسته ها با ارزش ریالی هر بسته آموزشی یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، با کمک نیروهای جهادی در مناطق کم برخوردار و محروم استان توزیع خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۸٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha