۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
«جهش تولید» تنها راه نجات اقتصاد کشور است
رئیس اتاق بازرگانی اهواز:

«جهش تولید» تنها راه نجات اقتصاد کشور است

اهواز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: جهش در تولید از بُعد نظری تنها راه نجات اقتصاد کشور است زیرا بدون تولید کیفی و انبوه نمی‌توان به صادرات امیدوار بود.

شهلا عموری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هیچ تولیدی بدون پشتوانه ای به نام صادرات منظم و باثبات، قادر به جهش نخواهد بود.

وی افزود: در این راستا فرآیند کلی منتهی به صادرات یک کالا، باید بازبینی و متناسب با ضرورت ها اصلاح شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با اشاره به شعار «جهش تولید» تاکید کرد: اگر صادرات را رمز شکوفایی اقتصاد کشور فرض کنیم، جهش در تولید از بُعد نظری تنها راه نجات اقتصاد کشور است زیرا بدون تولید کیفی و انبوه نمی توان به صادرات امیدوار بود.

عموری ادامه داد: برای رسیدن به بستری به نام جهش در تولید، ابتدا باید یک نقد و شناخت واقع بینانه از همه اجزای سازنده یا دخیل در اقتصاد صورت بگیرد زیرا بدون شناخت و حذف معایب و موانع، مجددا کارها در حد شعار باقی می مانند و شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق نمی شود.

وی تصریح کرد: منظور از نقد آن است که کارشناسان مختلف بنشینند و همه اجزای پیکره اقتصاد کشور را به نقد بکشانند و متناسب با هر جزء راهکار ارائه کنند تا بتوانیم با شناخت بیشتری برای مشکلات راهکار ارائه کنیم.

کد خبر: ۱۰٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha