۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
«ابوالفضل صفا خواه» مدیرکل امور اداری و مالی استانداری سمنان شد
طی آئینی؛

«ابوالفضل صفا خواه» مدیرکل امور اداری و مالی استانداری سمنان شد

سمنان - ابوالفضل صفا خواه طی آئینی به‌عنوان مدیرکل جدید امور اداری و مالی استانداری سمنان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت‌الله عسگری عصر سه‌شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل امور اداری و مالی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه مدیر سابق دفتر امور اداری و مالی استانداری اقدامات مطلوبی را در حوزه حمایت از کارکنان استانداری و فرمانداری‌ها و خانواده‌های آنان انجام‌ داده است، اظهار داشت: جلسات کمیسیون ماده ۱۲ استانداری به‌صورت منظم و طبق روال در حال انجام است و مدیر جدید باید از هم‌اکنون برای بودجه سال ۹۹ برنامه‌ریزی دقیق و مدونی را تهیه و ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف املاک استانداری و فرمانداری‌ها از اقدامات شایسته‌ای بود که در مدت تصدی محمدتقی چتری مدیرکل سابق دفتر امور اداری و مالی استانداری سمنان انجام شد، بیان کرد: اجرای طرح نوسازی و بهسازی ناوگان‌های عمومی حمل‌ونقل در استان سمنان از طرح‌های مهمی است که در سال جاری باید در دستور کار این مجموعه قرار گیرد.

کاهش دغدغه‌های کارکنان استانداری در بحث مالی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی برای اجرای این طرح را در اولویت دانست و افزود: بهره‌مندی از توان نیروهای تحت امر و استفاده از علم و تخصص فنی مهم‌ترین رویکرد استانداری سمنان است.

عسگری بابیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های موجود با در نظر گرفتن عدالت و مساوات در بین همه ‌کارکنان از دیگر سیاست‌های جدی این نهاد محسوب می‌شود، یادآور شد: بهترین و بیشترین اقدامات در راستای تقویت معیشت و کاهش دغدغه‌های کارکنان در بحث مالی، رفاهی و اقتصادی از دیگر اولویت‌های مهم در این بخش است.

وی تصریح کرد: تاکنون اقدامات مطلوبی در این راستا انجام‌شده است که پس‌ازاین نیز انتظار می‌رود تا این اقدامات با حضور مدیرکل جدید هدفمندتر دنبال شود.

به گزارش خبرنگار بازار، در این مراسم از زحمات محمدتقی چتری مدیرکل سابق این دفتر تکریم و قدردانی شد.

کد خبر: ۱۰٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha