۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
قیمت انواع نبشی، صفحه ستون و فسفر برنز در ثامن تجارت

قیمت انواع نبشی، صفحه ستون و فسفر برنز در ثامن تجارت

خرید آنلاین انواع آهن آلات همچون نبشی ۴ سبک، صفحه ستون و فسفر برنز را با قیمت روز از ثامن تجارت تجربه کنید.

به گزارش بازار، خرید آنلاین انواع آهن آلات همچون نبشی ۴ سبک، صفحه ستون و فسفر برنز را با قیمت روز از ثامن تجارت تجربه کنید.  سایت ثامن تجارت با ارائه بهترین قیمت آهن کیلویی، قوطی، قیمت آهن سبک و... توانسته است آماده پاسخگویی به نیاز تمام مشتریان خود باشد. از مهم ترین ویژگی های این مجموعه، فروش محصولات بدون واسطه، بدین صورت که پس از خرید آهن آلات به صورت آنلاین به صورت مستقیم از کارخانه به مصرف کننده می باشد. از دیگر ویژگی های ثامن تجارت این است که دارای بنگاه اختصاصی برای فروش آهن آلات می باشد، که این موضوع موجب کاهش هزینه های اضافی می باشد.

نبشی چیست؟ (انواع نبشی و کاربردهای آن در صنعت)

قطعه فلزی که در سازه های فلزی استفاده میشود را نبشی می گویند. وظیفه این قطعه اتصال دو قسمت فلزی به یکدیگر است. در واقع برای متصل کردن پل ها به ستون ها و صفحات به ستون ها کاربرد دارند. علاوه بر این در ساخت خرپا نیز نقش اساسی دارند. نبشی های خرد شده که نام دیگر آنها نبشی لقمه است؛ در آسانسور سازی استفاده میشود.

یکی از پروفیل های پرکاربرد در ساختمان سازی، نبشی است. نبشی، از مهم ترین مصالح ساختمانی است که به صورت تکی و یا مرکب استفاده میشود، علت این موضوع هم داشتن دو ضلع عمود بر هم در سازه فلزی است. به طور کلی کلمه نبشی برگرفته از کلمه نبش به معنای کنج و پیچ است. ظاهر آن دقیقا نشان دهنده یک پیچ و یا سوق می باشد.

 نبشی ها، کاربرد گسترده ای در سازه های فلزی دارند که با توجه به طرح انتخاب شده توسط مهندسین، نبشی ها به صورت شاخه و خرد شده یا نبشی لقمه به کار می رود. با اینکه نبشی ها در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارند اما در صنعت هم از آن استفاده های بیشماری می شود. در ادامه مطلب شما با انواع نبشی و کاربردهای آن در صنایع مختلف آشنا میشوید.

ظاهر نبشی؛ آشنایی با بال مساوی و بال نامساوی ها

قیمت انواع نبشی، صفحه ستون و فسفر برنز در ثامن تجارت

نبشی ها از لحاظ شکل ظاهری به دو گروه تقسیم میشوند :

بال مساوی : همانطور که از نام آن مشخص می باشد، طول دو طرف آن یکی است، که در نقشه های ساختمانی از حرف L استفاده میشود و معمولا سایز آن را در کنار این کلمه نشان می دهند. به طور نمونه : L۲۰۰ به این معنی است که طول هر بال نبشی ۲۰۰ میلی متر است.

بال نامساوی : در این نوع نبشی ها بال آنها یکسان نیست و نسبت به بال های مساوی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. شیوه نمایش داده آنها در نقشه های ساختمانی به صورت L۲۰۰*۱۰۰ LD FHAN است.

انواع نبشی های موجود در بازار :

نبشی گالوانیزه : برای ضد زنگ بودن نبشی، سطح آن را با فلز روی می پوشانند، که به آن گالوانیزه می گویند. این نبشی برای مکان هایی که رطوبت زیادی دارند کاربرد دارد.

نبشی ضد زنگ : همانطور که از نام آن پیداست، در طی فرآیندی در مقابل خوردگی و زنگ زدگی مقاومت خوبی دارد. که به دو دسته T۳۱۶ و ۳۰۴ تقسیم می شوند.

نبشی گرم نورد دیده : این محصول با نام گرم نورد دیده بال مساوی در سایز های گوناگونی در بازار به فروش میرسد. این مدل یکی از رایج ترین نبشی های در بازار آهن آلات است.

نبشی لقمه : برای ساخت انواع آسانسور از آنها استفاده میشود. این نوع نبشی از خرد کردن و یا کوتاه کردن طول نبشی تولید میشود.

نبشی پلاستیکی : این محصول از پلی اتیلن ساخته شده است و برای مصارف مختلفی همچون بسته بندی میوه، صنایع سنگ و کاشی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

نبشی PVC : این نبشی ها اکثرا در سردخانه ها کاربرد دارد.

نبشی تاشو PVC: این محصول به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد برای پوشش انواع دکوراسیون ها استفاده میشود.

قیمت نبشی، در سایت ثامن تجارت مطابق با آخرین قیمت اعلام شده در بازار بروزرسانی میشود و شما می توانید با مراجعه به جدولی که مربوط به هر کارخانه است؛ از قیمت روز هر محصول در اندازه های مختلف آگاه شوید. محصولات مربوط به هر برند در جدول های مجزا قرار گرفته است. به عنوان مثال برای پیدا کردن قیمت نبشی اصفهان، تنها کافی است که به لیست مربوط به آن مراجعه کنید. قیمت انواع نبشی شکفته مشهد، آریان فولاد، ناب تبریز و همچنین قیمت نبشی سپاهان اصفهان و ... در این صفحع به راحتی قابل مشاهده است.

صفحه ستون چیست؟ (مهم ترین نکات درمورد طریقه نصب صفحه ستون)

صفحه ستون، یک ورق سیاه و مسطحی است که برای اتصال بیشتر در بین ستون و بتن قرار می گیرد. عملکرد صفحه ستون و فشار وارده ی ستون را که بر بتن فنداسیون وارد میشود را توزیع و یا پخش می کند. همچنین این محصول می تواند فرآیند اتصال تیر به بتن را نیز انجام دهد، زیرا ستون به تنهایی نمی تواند به بتن فنداسیون متصل شود؛ پس اینجاست که بیس پیلت کمک زیادی می کند.

صفحه های ستون در ابعاد و در وزن های مختلف تولید می شوند. وزن این صفحه ها یکی از مهم ترین موضوعاتی است که سازندگان و مهندسان عمران مختلف به آن دقت می کنند و به دلیل اینکه باید برای وزن آن هزینه کنند، برایشان اهمیت زیادی دارد. در ادامه این مقاله در وب سایت ثامن تجارت قصد داریم تا شما را با صفحات ستون آشنا کنیم، برخی از نکات مهم درباره آنها را به شما بگوییم و درباره وزن اندازه های مختلف آن صحبت کنیم.

نحوه نصب صفحه پای ستون بر روی پی

جایگذاری بیس پیلت به دو صورت انجام میشود :

در روش اول نصب صفحه ستون به این صورت است که در کارخانه بیس پیلت بر روی ستون توسط جوش نفوذی نصب میشود. سپس مجموعه ستون و ورق زیر آن از طریق میل مهارهای که قبلا در پی جایگذاری شده است و از سطح پی بیرون آمده است، به پی متصل میشود. این شیوه اجرا برای ساختمان هایی کاربرد دارد که تعداد زیادی ستون سبک دارند.

در روش دوم، نصب صفحه ستون اولین قدم در اجرای اسکلت فلزی است که باید با دقت بالا انجام شود. در این روش بیس پیلت به صورت جداگانه در کارگاه بر روی فونداسیون نصب شده و ستون بعد از پایان کار بتن ریزی، فونداسیون به کمک بولت های از قبل کار گذاشته شده در بیس پیلت بر روی آن سوار میشود.

فسفر برنز و مهم ترین ویژگی های آن

قیمت انواع نبشی، صفحه ستون و فسفر برنز در ثامن تجارت

فسفر برنز یا همان قلع برنز یکی از انواع آلیاژهای مس می باشد که درصد قابل توجهی قلع و مقدار کمی فسفر دارد. این مواد، سیالت زیادی به ترکیب در حالت مذاب می دهد و عملیات ریخته گری را راحت تر می کند. در نتیجه می توان این آلیاژ را به شکل های مختلفی در آورد. این آلیاژ ساختار ریز دانه ای دارد و اندازه بسیار ریز آن باعث شده است که میزان ارتجاعی بودن فنر فسفربرنز بالاتر رود.

افزودن قلع به آن باعث بیشتر شدن استحکام آن میشود و همچنین مقاومت به خوردگی را افزایش می دهد. هر چه مقدار قلع در فسفر بیشتر باشد مقاومت به زنگ زدگی و پوسیدگی آن بیشتر میشود. از جمله خواص فسفر برنز می توان به لیست زیر اشاره کرد:

مقاومت بالا در برابر سایش و خستگی

رسانای خوب الکتریکی

استحکام بالا

ضریب اصطکاک پایین

الاستیسیته عالی

سایت ثامن تجارت، یکی از عرضه کنندگان این محصول پرکاربرد و پرمصرف برای خریداران می باشد. همچنین اگر شما قصد خرید میلگرد فسفر برنر را دارید می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش میلگرد فسفر برنز و قیمت فسفر برنز با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.

قیمت انواع نبشی، صفحه ستون و فسفر برنز در سایت ثامن تجارت

ثامن تجارت یکی از بهترین مراکز فروش انواع محصولات آهنی و فولادی با قیمت مناسب و کیفیت بالا است. اما مهم ترین نکات در هنگام خرید نبشی، صفحه ستون و فسفر قیمت آن است. لیست قیمت نبشی در سایت ثامن تجارت با توجه به آخرین قیمت ها در بازار بروز رسانی میشود و شما می توانید با مراجعه به جدول لیست قیمت صفحه ستون و یا فسفر برنز از قیمت روز هر محصول در اندازه های مختلف مطلع شوید. محصولات مربوط به هر برند و کارخانه در جدول جداگانه ای قرار می گیرد.

برگرفته از مطالب سایت ثامن تجارت : www.samentejarat.com

کد خبر: ۱۰۸٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha