۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
 مجوز بکارگیری ۶۱۵ نیروی قرارداد کارمعین شهرداری صادر شد
رئیس سازمان شهرداری ها و دهیای های کشور:

مجوز بکارگیری ۶۱۵ نیروی قرارداد کارمعین شهرداری صادر شد

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از صدور مجوز بکارگیری ۶۱۵ نیروی قرارداد کار معین برای شهرداری‌ها خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت کشور، مهدی جمالی نژاد گفت: مجوز بکارگیری۶۱۵ نیروی قرارداد کار معین برای شهرداری کلانشهر تبریز و تعدادی از شهرداری‌های استان‌های قزوین، گیلان، گلستان و قم در راستای اجرایی شدن مجوز اخذ شده از سازمان اداری و استخدامی کشور صادر شد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت:در این راستا مجوز بکارگیری ۳۲۴ نیروی قرارداد کارمعین برای شهرداری کلانشهر تبریز صادر شد.

وی ادامه داد: همچنین مجوز بکارگیری ۲۹۱ نیروی قرارداد کار معین دیگر نیز برای تعدادی از شهرداری‌های استان‌های قروین، گیلان، گلستان و قم صادر شد.

جمالی نژاد یادآور شد: این مجوز از میان افراد واجد شرایط که به صورت غیرمستقیم در شهرداری‌ها در حوزه ستادی، مناطق و سازمان‌های وابسته در مشاغل کارمندی مشغول به کار بوده اند، بر اساس شاخص‌های تعیین شده شامل مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و مصاحبه کتبی، به ترتیب نمره فضلی و رعایت شرایط احراز در سقف سهمیه تخصیصی سازمان اداری واستخدامی کشور اعطاء شده است.

وی با اشاره به اینکه این مجوز طی سال جاری برای شهرداری کلانشهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، قم و کرمانشاه و تعدادی از شهرداری‌های کشور هم صادر شده، ابراز امیدواری نمود که با تسریع در ارسال اطلاعات مورد نیاز از سوی سایر شهرداری‌ها و دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری ها، شاهد تسریع در روند اعطای مجوز به کارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌های کشور باشیم.

کد خبر: ۱۰۸٬۳۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha