۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
خرید باتری پراید، باتری تیبا و باتری ساینا

خرید باتری پراید، باتری تیبا و باتری ساینا

در این مقاله قصد داریم تا با آشنایی از نوع باتری مصرفی به لحظ ابعاد و قالب و همچنین میزان آمپر مورد نظر در گروه خودرو سازی سایپا، کمک کوچکی در راهنمایی شما هنگام خرید اینترنتی داشته باشیم.

به گزارش بازار، امروزه سفارش اینترنتی و خرید آنلاین باتری خودرو همواره موجب آسانی و صرفه جویی در زمان و هزینه گردیده است. تصور کنیم هنگام استارت زدن به خودرو متوجه مشکل باتری ماشین بشویم. قطعأ اگر بخواهیم از یک فروشگاه باتری به صورت حضوری باتری خودرو تهیه کنیم، قطعا پروسه دشواری خواهد بود اما امداد باتری در کمترین زمان ممکن مشکل خودروی شمار را رفع کرده و باتری شما را تعویض می کنند.

امداد باتری - باتری پراید

در این مقاله قصد داریم تا با آشنایی از نوع باتری مصرفی به لحظ ابعاد و قالب و همچنین میزان آمپر مورد نظر در گروه خودرو سازی سایپا، کمک کوچکی در راهنمایی شما هنگام خرید اینترنتی داشته باشیم.

قبل از اینکه ادامه مطلب را مطالعه کنید لازم است بدانید که امداد باتری استارتاپ تخصصی نصب و تعویض باتری خودرو در محل است که می‌تواند به‌ کمک شما بیاید. حمل و نصب و تعویض خودرو کاملا رایگان است و شما فقط هزینه‌ی خود باتری را پرداخت خواهید کرد و هیچ هزینه‌ی دیگری از شما دریافت نخواهد شد.

کارشناسان دوره دیده امداد باتری در هرساعت از شبانه‌روز آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان درزمینه‌ی باتری ماشین و موارد مرتبط هستند. لیست قیمت انواع باتری ماشین را در وب‌ سایت  www.emdadebattery.com می‌توانید مشاهده کنید. انواع برندهای ایرانی مانند صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری، آذر باتری و برندهای خارجی در امداد باتری آماده‌ی عرضه به شما مشتریان عزیز است. برای تعویض باتری ماشین کافیست با شماره ۱۶۰۱ (بدون کد) تماس بگیرید تا در کمتر از یک ساعت باتری ماشین شما تعویض گردد.

خرید باتری پراید

تولید پراید ابتدا در کره ی جنوبی آغاز شد. اما در اصل در شرکت مزدا و با نام مزدا ۱۲۱ به سفارش شرکت فورد طراحی شد. پراید از سال ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ توسط شرکت کیا موتورز کره جنوبی تولید شد و در سال ۲۰۰۱ خط تولید آن به شرکت سایپا فروخته شد. شرکت سایپا تا به امروز پراید را در مدل های صبا، نسیم، هاچ بک، ۱۴۱، ۱۱۱، ۱۳۱، ۱۳۲ و ۱۵۱ تولید کرده است. قرار بود تولید پراید سال ۱۳۹۷ متوقف شود که این اتفاق رخ نداد. پراید از یک موتور ۱۳۰۰ سی سی با قدرت ۶۳ اسب بخار بهره می برد و شتاب صفر تا صد آن ۱۵ ثانیه می باشد. شاید بتوان پراید را به صرفه ترین خودروی موجود در کشور برای قشر متوسط و ضعیف جامعه دانست.

همانطور که می دانیم آمپر باتری ارتباط ارتباط مستقیم با ابعاد آن دارد، در نتیجه گاهی اوقات انتخاب نا متناسب آمپر باتری باعث جا نگرفتن باتری در فضای مورد نظر خود خواهد شد. به عبارت دیگر فضای باتری هر خودرویی برای یک باتری با آمپراژ خاص طراحی شده است.

باتری استفاده شده توسط سایپا برای پراید ۵۰ آمپر قالب بزرگ یا همان L۲ می باشد که پس از خراب شدن پیشنهاد می شود از باتری ۵۵  و یا ۶۰ آمپر استفاده  شود.

خرید باتری تیبا

تیبا که ابتدا قرار بود با نام مینیاتور شناخته شود، در سال ۸۷ توسط سایپا تولید شد. تیبا را مخلوطی از پراید، ریو و تندر ۹۰ میدانند که از یک موتور یک و نیم لیتری با قدرت ۸۷ اسب بخار با استاندارد یورو ۴ و مصرف ۶ و نیم لیتری در هر صد کیلومتر بهره می برد. تیبا در دو مدل تیبا یک یا همان صندوقدار و تیبا دو یا هاچ بک تولید می شود. آینه های برقی، بالابر های عقب برقی و رینگ های آلومینیومی از جمله امکاناتی است که در تیبا هاچ بک قرار داده شده است که در مدل صندوقدار این امکانات وجود ندارد. سیستم تعلیق جلو تیبا کاملا از ریو کپی برداری شده است و عملکرد خیلی بهتری نسبت به پراید دارد. این نام از بین چند هزار نامی که به سایپا پیشنهاد داده شده بود انتخاب شد.

باتری استفاده شده در تیبا  توسط سایپا ۵۰ آمپر قالب بزرگ یا همان L۲ می باشد که پیشنهاد می شود  پس از خراب شدن از همان باتری ۵۰ آمپر و یا  از باتری ۵۵ آمپر استفاده می شود. در خودروهای تیبا و تیبا ۲ نوع باتری استفاده شده یکسان می باشد.

باتری تیبا - امداد باتری

خرید باتری ساینا

پس از موفقیت‌های چشمگیر تیبا به عنوان اولین خودرو ملی شرکت سایپا، در سال ۱۳۹۲ این شرکت تصمیم گرفت تا با ایجاد برخی تغییرات (فیس‌لیفت) این خودرو کوچک، محصولی به مراتب مدرن‌تر و زیباتر را به بازار عرضه نماید. ساینا که در ابتدا نام ۲۳۲ برای آن انتخاب شده بود، همچون برادر بزرگتر خود (تیبا) بر روی پلتفرم X۲۰۰ بنا شده، اما بزرگ‌ترین تفاوت آن با سایپا تیبا این است که ساینا تنها در نسخه سدان به بازار عرضه شده و فاقد نمونه هاچبک است. سایپا ساینا هم اکنون در ۳ تیپ EX، SE-A و (SE-A(LUX به بازار عرضه می‌شود که تمامی تیپ‌ها از پیشرانه‌های یکسانی برخوردارند اما از لحاظ امکانات و نوع گیربکس با یکدیگر متفاوت هستند. از میان تیپ‌های نام برده شده EX تیپ پایه بوده که از نظر تجهیزات و امکانات تفاوت چندانی با تیبا ندارند اما تیپ (SE-A(LUX علاوه بر گیربکس اتوماتیک از امکانات بسیار متنوعی در این رنج قیمتی برخوردار است که از یک سدان کوچک ساخت شرکت سایپا کاملا بعید به نظر می‌رسد. باتری استفاده شده مانند خودروی پراید و تیبا توسط خودرو ساز ۵۰ آمپر قالب بزرگ یا همان L۲ می باشد که پیشنهاد می شود  پس از خراب شدن از همان باتری ۵۰ آمپر و یا  از باتری ۵۵ آمپر استفاده می شود.

خرید باتری سراتو

خودروهای مونتاژ شده در سایپا که به همان سراتوی سایپایی معروف هستند از باتری های ۶۰  آمپر با پایه بلند استفاده می کنند. در حال حاضر باتری های شرکت سپاهان باتری و صبا باتری بسیار مناسب این نوع خودرو می باشند. شما می توانید از باتری ۶۰ آمپر پایه بلند سوزوکی یا اوربیتال  و یا کاسپین استفاده کنید.

امداد باتری - باتری ساینا

تعویض باتری ماشین

شما مالکین خودروی عزیز با شماره گیری تلفن ۱۶۰۱ بدون کد شهری با تلفن ثابت یا تلفن همراه می توانید علاوه بر مشاوره رایگان در زمینه باتری مناسب خودروی خود به لحاظ آمپری و ابعادی، سفارش تعویض باتری ماشین خود را ثبت تا کارشناسان امداد باتری حداکثر ظرف ۱ ساعت در محل کار یا منزل و یا جایی که باتری ماشین خراب شده است حضور و مشکل شما را رفع کنند. کارشناسان اعزامی توسط امداد باتری موظف به تعویض باتری خودروی شما خواهند بود. در انتها و بعد از روشن شدن خودرو توسط باتری جدید تست دینام نیز انجام می شود.

شرکت امداد باتری جزو معدود شرکت های فعال در زمینه فروش اینترنتی باتری ماشین و ارسال رایگان باتری خودرو و اعزام کارشناس به محل مورد نظر مشتری می باشد.

کد خبر: ۱۰۸٬۳۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha