۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
تردد مابین آذربایجان غربی و شرقی ممنوع نیست/ کنترل ها تشدید یافته است
استاندار آذربایجان غربی:

تردد مابین آذربایجان غربی و شرقی ممنوع نیست/ کنترل ها تشدید یافته است

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی گفت: هم اکنون تردد مابین دو استان آذربایجان غربی و شرقی ممنوع نبوده بلکه تردد در محورهای مشترک دو استان به شدت کنترل می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مهدی شهریاری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: برخلاف مباحثی که مطرح می شود، ممنوعیتی در تردد بین دو استان وجود ندارد بلکه با مسئولان آذربایجان شرقی نیز بر سر ایجاد محدودیت های ویژه در این محورها توافق داشته ایم.

وی ادامه داد: هم اکنون ایست های بازرسی مشترک در چهار محور مواصلاتی استان مستقر شده است که هدف اصلی، ایجاد محدودیت در تردد برای افراد مشکوک به کرونا از طریق کنترل های بهداشتی است.

شهریاری افزود: به همت ارتش و حضور نیروی انتظامی در محورهای جاده شهید کلانتری از روستای آق گنبد، میاندوآب به ملکان، سلماس به تسوج و سه راهی ایواوغلی به سمت مرند ایست های بازرسی مشترک با آذربایجان شرقی جهت تشدید کنترل های ترددی مستقر می شوند.

استاندار آذربایجان غربی از مردم استان خواست از هر گونه تردد غیرضرور و مسافرت پرهیز کنند و ادامه داد: هشدارهای لازم در این زمینه داده شده است اما برخی ها بدون توجه به این هشدار ها اقدام به مسافرت به دیگر مناطق می کنند که این روند زمینه ساز شیوع بیشتر بیماری خواهد شد.

وی همچنین فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی استان را نیز تا ۱۵ فروردین با کمتر از ۱۰درصد نیروهای اداری دانسته و گفت: این امر از سویی سبب می شود تا مردم از کارهای اداری خود عقب نیفتاده و از سویی نیز سلامت کارمندان را تضمین می کند.

کد خبر: ۱۰٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha