۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
از ابتدای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز تاکنون؛

از ابتدای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز تاکنون؛

بیش از ۱۰۰۰ فقره پرونده تخلف در بازار کردستان تشکیل شد

کردستان- رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز از یکم اسفند سال ۹۸ در استان آغاز شده است، گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون یک هزار و ۲۱ پرونده تخلف در بازار استان تشکیل شده است.

فرزاد سردار زاده در گفتگو با خبرنگار بازار ارزش ریالی یک هزار و ۲۱ پرونده تخلف تشکیل شده در بازار استان را ۱۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: پرونده های مربوط به تخلف در بازار  به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی اضافه کرد: این پرونده های تخلف در نتیجه انجام ۲۳ هزار و ۶۱۶ مورد بازرسی از تمامی واحدهای صنفی و غیرصنفی در بازار استان تشکیل شده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: در این مدت ۵۴۷ مورد گزارش مردمی هم ثبت و ضبط شده که از این تعداد تخلف ۹۴ مورد آن احراز شده و مابقی به مصالحه منجر شده است.

سردارزاده با بیان اینکه بیشتر گزارش های مردمی از طریق سامانه تلفنی  ۱۲۴ ثبت شده است، خاطرنشان کرد: گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و تقلب بیشترین تخلف ثبت شده در این ایام بوده است.

وی از انجام 378 مورد گشت مشترک با  دیگر دستگاه‌ها همچون فرمانداری، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و اماکن  در راستای اجرای این طرح خبرداد و گفت: در نتیجه انجام این گشت ها 101 فقره پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و 105 میلیون ریال تشکیل  شده است.

کد خبر: ۱۰٬۷۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha