۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
«جهش تولید» باید اولویت مجلس یازدهم باشد
نقوی‌حسینی:

«جهش تولید» باید اولویت مجلس یازدهم باشد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با توجه به شرایط مردم، اولویت کشور و مجلس، مسائل اقتصادی، تولید ثروت و رونق و جهش تولید باید باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدحسین نقوی‌حسینی با اشاره به مشارکت مردم در همه عرصه ها با وجود مشکلات اقتصادی گفت: انتخابات این دوره از مجلس به خصوص مشارکت مردم به جهت استراتژیک اهمیت خیلی زیادی داشت.

وی افزود: در انتخابات اخیر مجلس عوامل مختلفی دست به دست هم داده بودند که مشارکت مردم کاهش پیدا کند یکی از عوامل نقش معاندین و کشورهای دشمن در مقابل جمهوری اسلامی به خصوص آمریکایی ها بود.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس با اشاره فعالیت غول های رسانه ای علیه جمهوری اسلامی و انتخابات مجلس ایران، مطرح کرد:  زنجیره رسانه ای دشمنان بسیار فعال بود و از دو سال قبل شروع کرده بودند  تاانتخابات مجلس را مورد هجمه قرار دهند. به نحوی برخورد می‌کردند که این انتخابات چه فایده ای دارد.

نقوی ادامه داد:گزارشات شبکه های "من و تو" و "بی بی سی" هرشب نیم ساعت وقت می‌گذارند برای موضوع انتخابات مجلس و به ظاهر یک شهروند تهرانی را نشان می‌دادند که از مشکلات اقتصادی و گرانی گوشت حرف می زند یا از گرانی دارو می گوید و بعد می گوید که انتخابات چه فایده‌ای دارد و ما رای نمی دهیم. که البته دیدیدیم که مشارکت مردم عالی بود و تیر آنها به خطا رفت.

وی با اشاره به هزینه شبانه روزی، وقت و فرصتی که شبکه های معاند برای موضوع انتخابات  برنامه ریزی کرده بودند، خاطرنشان کرد:غول های رسانه ای دشمن از مدت ها برنامه ریزی کرده بودند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند، عوامل دیگر هم برای عدم حضور مردم در انتخابات بود، اما مردم ما پای آرمانهایشان ایستاده اند.

این نماینده مردم در مجلس با تاکید بر شعار سال از سوی مقام معظم رهبری ادامه داد: نارضایتی اقتصادی و مشکلاتی که مردم دارند و گرفتاری هایی که مردم با آنها دست و پنجه نرم می کنند و اینکه  دولت نتوانست به شعارهایش عمل کند؛ برجام به نتیجه نرسید و مشکل بیکاری حل نشد، تورم بیشتر شد. اینها مواردی است که بر حضور مردم تاثیر می‌گذارد، اما با همه این ها مردم ایران در همه عرصه ها مشارکت داشته اند.

نقوی حسینی در ادامه افزود: رسانه‌های بیگانه از بیماری کرونا هم برای عدم حضور مردم در انتخابات استفاده کردند اما در مجموع مشارکت مردم بسیار عالی بود، مردم حضور پیدا کرده و علیرغم تمام تبلیغات حضور در انتخابات بسیار گسترده بود و در مقایسه با حضور بسیاری از مردم کشورهای مدعی دموکراسی ازجمله فرانسه، انگلستان و دیگران پای صندوق ها مشارکت مردم ایران بسیار بیشتر بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید براینکه علیرغم تبلیغات سوء رسانه‌های معاند حضور مردم بسیار پررنگ است، تصریح کرد: علی رغم تمام موانع مردم بر پیمان خود با نظام خود ایستاده اند و امیدواریم که مجلس یازدهم بتواند رضایت‌مندی مردم را ایجاد کند؛ قطعاً اولویت کشور و مجلس، مسائل اقتصادی باید باشد؛ تولید ثروت باید به وجود بیاید، جهش و رونق تولید باید ایجاد شود و اشتغال به وجود بیاید تا مردم بتوانند مردم درآمد داشته باشند؛ رضایتمندی ایجاد می‌شود و ملت ایران نه تنها با نظام جمهوری اسلامی و با انقلاب اسلامی مشکلی ندارند؛ بلکه همیشه همراه و هم پای آن بوده‌اند؛ امیدواریم این موانع را هم مجلس بتواند برطرف کند.

کد خبر: ۱۰٬۷۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha