۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
کنترل شدید تردد در ۷ محور مواصلاتی استان‌های شمال غرب کشور
استاندار آذربایجان شرقی خبر داد

کنترل شدید تردد در ۷ محور مواصلاتی استان‌های شمال غرب کشور

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی از کنترل شدید تردد در ۷ محور مواصلاتی استان‌های شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران از اعمال محدودیت‌های شدید تردد در مبادی ورودی و خروجی سه استان شمال غرب کشور از امروز خبر داد و گفت: با هماهنگی و همکاری سه استان، گشت‌های مشترک بازرسی در ۷ محور مواصلاتی این استان‌ها مستقر شده و تردد در این محورها به صورت جدی کنترل خواهد شد.

پورمحمدی افزود: در تمامی این محورها، سلامت سرنشنیان خودروها کنترل شده و افراد مشکوک به بیماری، به مراکز درمانی یا نقاهت‌گاه‌ها معرفی می‌شوند و ترددهای ضروری مانند تردد خودروهای حمل مواد غذایی نیز پس از اطمینان از سلامت آنها انجام می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی در پاسخ به برخی سوالات مبنی بر علت قرنطینه نکردن شهرهای استان، گفت: امروز در یک شرایط بحرانی قرار داریم که مدیریت واحد در این شرایط ضروری است و این مدیریت امروز برعهده ستاد ملی مقابله با کروناست و اقدامات استان‌ها نیز باید در چارچوب سیاست‌های این ستاد باشد.

وی با اشاره به موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا با تعطیلی بازارها و مراکز تجاری استان، گفت: این مصوبه از تا پایان تعطیلات نوروزی اجرا می‌شود.

وی از انتشار برخی مطالب بی‌اساس مبنی بر پذیرش مسافر در هتل‌های استان انتقاد کرد و گفت: در حال حاضر، ۹۹ درصد از ظرفیت هتل‌های استان، خالی است و مطالب منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارد.

کد خبر: ۱۰٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha