۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
دو تفاهم نامه سرمایه گذاری در خراسان جنوبی امضا شد
در ستاد توسعه خاوران؛

دو تفاهم نامه سرمایه گذاری در خراسان جنوبی امضا شد

بیرجند- دو تفاهم نامه با حجم سرمایه گذاری ۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال در ستاد توسعه خاوران خراسان جنوبی امضاء شد.

به گزارش خبرنگار بازار، استاندار خراسان جنوبی ظهر دوشنبه در شانزدهمین جلسه ستاد توسعه خاوران که در استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، اظهارکرد: هجدهمین و نوزدهمین تفاهم نامه های سرمایه گذاری  در این ستاد امروز به امضا می رسد.

حمید ملانوری بیان کرد: در قالب این دو تفاهم نامه که بین استانداری و دو سرمایه گذار بخش خصوصی مبادله شد، دو واحد تولیدی در شهرستان های سربیشه و بشرویه احداث می شود.

به گفته وی اجرای این دو واحد تولیدی برای هزار و ۶۸ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اتغال ایجاد می کند.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: تاریخ اجرای دو طرح ایجاد و راه اندازی کارخانه تولید شیرخشک در سربیشه و  واحد فرآوری انواع بذر در بشرویه از شهریورماه ۱۴۰۰ است.

وی با بیان اینکه دوره اجرای کارخانه تولید شیرخشک در سربیشه ۱۸ ماه اعلام شده است، ادامه داد: میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و میزان اشتغال تعهد شده نیز ۳۰ نفر به صورت مستقیم و هزار نفر به صورت غیر مستقیم خواهد بود.

ملانوری به تفاهم نامه ایجاد و راه اندازی واحد فرآوری انواع بذر هم اشاره کرد و افزود: این طرح نیز با سرمایه گذاری ۷۸۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی برای اشتغال ۳۸ نفر از شهریورماه امسال آغاز و به مدت۱۸ ماه راه اندازی خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۷٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha