۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
«جهش تولید» نیازمند انجام کار عملیاتی است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

«جهش تولید» نیازمند انجام کار عملیاتی است

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه «جهش تولید» نیازمند انجام کار عملیاتی است،گفت: برای تحقق این شعار مهم باید برنامه ها قابلیت عملیاتی شدن را داشته باشد.

مصطفی طاهری در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴۱ سال گذشته خود تاکنون با توطئه‌های گوناگون مواجه بوده است ولی با تمام این فشارها، ملت ایران عزت  خودرا حفظ کرده است.

وی اظهار کرد: در مقابل این دشمنی‌ها، اقدام هوشمندانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال نقش بسزایی در شکست نقشه‌های شیطانی مستکبرین داشته است و رهبری  طی چند سال گذشته اقتصاد را مورد تاکید قرار داده اند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ، گفت: امروز انقلاب اسلامی در یک جنگ اقتصادی همه جانبه قرار دارد و دشمنان قصد دارند با حربه اقتصادی و تحریم ستون فقرات نظام اسلامی را بشکنند ولی هرگز موفق نمی شوند.

طاهری با بیان اینکه  اقتصاد ایران ظرفیت تحریم پذیری بسیار بالایی دارد و به راحتی قابلیت تحریم شدن است ، افزود: دلیل این اتفاق در خام فروش بودن و عدم تنوع تولید کشوراست.

وی  با بیان اینکه گفتمان تولید باید سکه رایج کشور باشد و  مسئولان باید بدانند که گفتمان تولید، شاخصه قدرت نرم کشور است ، یاد آورشد: با تعطیلی و رکود واحدهای تولیدی، وارادات بی رویه و قاچاق کالا در تعارض است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گفتمان تولید، نیازمند توجه به کالای ایرانی، افزایش تولید، افزایش ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان است و در تحقق این امر مهم هم مردم بسیار نقش دارند.

طاهری  با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال باید جهادگونه و با  برنامه وارد عرصه شد، افزود: بدون برنامه پیشرفتی صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه« جهش تولید »نیازمند انجام کار عملیاتی است، تصریح کرد: برای تحقق این شعار مهم باید برنامه ها قابلیت عملیاتی شدن را داشته باشد.

کد خبر: ۱۰٬۷۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha