۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
روزانه ۱۰۰ هزار ماسک در زنجان تولید می شود
استاندار زنجان:

روزانه ۱۰۰ هزار ماسک در زنجان تولید می شود

زنجان- استاندار زنجان گفت: در حال حاضرظرفیت تولید ماسک در زنجان افزایش یافته و روزانه بیش از ۱۰۰ هزار ماسک در استان تولید می شود.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه توزیع اقلام بهداشتی  به داروخانه ها درزنجان به صورت میدانی نطارت می شود، گفت: داروخانه ها موظف هستند اقلام بهداشتی مورد نظر را به مردم عرصه کنند.

وی با بیان اینکه در استان واحد تولیدی ماسک نداشتیم ، اظهار کرد: در حال حاضر در دو شهرستان زنجان و خدابنده  واحد تولیدی ماسک فعال است و در فنی و حرفه ای زنجان، خدابنده و بهر کار گاه تولید ماسک فعال شده است و کار گاه های خانگی هم در این زمینه فعالیت خوبی دارند.

استاندار زنجان، گفت: کمیته ای به مسئولیت معاون اقتصادی استانداری تشکیل شده و نظارت لازم از واحدهای تولیدی ماسک انجام می شود.

حقیقی با بیان اینکه طی دو هفته گذشته روزانه بیش از ۵۰ هزار ماسک تولید می شد، ابراز کرد: در حال حاضرظرفیت تولید ماسک افزایش یافته و روزانه بیش از ۱۰۰ هزار ماسک در استان تولید می شود.

وی افزود: بیش از دو میلیون و ۲۰۰  هزار دستکش لاتکس وارد چرخه بازار شده است و روزانه  هم بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستکش فریزی تولید می شود.

استاندار زنجان، تصریح کرد: در حال حاضر در تمام داروخانه های استان مواد ضد عفونی کننده، دستکش فریز و لاتکس به اندازه کافی وجود دارد.

حقیقی با بیان اینکه ظرفیت تولید الکل در استان را افزایش دادیم، گفت: ظرفیت تولید الکل سه برابر شده و از۵ تن به ۱۵ تن رسیده است.

کد خبر: ۱۰٬۷۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha