۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
۵۰ درصد تعاونی‌های مازندران در بانک تعاون حساب دارند
مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون مازندران:

۵۰ درصد تعاونی‌های مازندران در بانک تعاون حساب دارند

ساری- احمدی، مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون مازندران با بیان اینکه نیمی از تعاونی‌ها نزد بانک حساب دارند، گفت: این درحالی که ۷۰ درصد تسهیلات بانک به تعاونی پرداخت می‌شود.

رئوف احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه سرمایه اولیه بانک ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است، از تشکیل ۲۲ شعبه بانک در استان خبر داد و گفت: همچنین در برخی از شهرستان ها دارای دو شعبه هستیم.

وی با اشاره به افزایش سرمایه بانک اظهار داشت: افزایش سرمایه بانک و ارتقای توان تسهیلات دهی سبب می شود تا تلاش برای تحقق سهم ۲۵ درصدی تعاون در اقتصاد محقق شود.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون مازندران میزان انحراف تسهیلات اهدایی را کمتر از یک درصد ذکر کرد و گفت: با توجه به رویکرد توسعه ای و حمایتی بانک، ۷۰ درصد تسهیلات به بخش تعاون ارائه می شود و در زمینه اشتغال پایدار روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها تسهیلاتی داده می شود.

احمدی یادآور شد: همچنین در قالب تفاهمنامه با صندوق نوآوری و شکوفایی در سطح ملی از طرح های دانش بنیان حمایت مالی و تسهیلات می شود.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر ۵۰ درصد تعاونی ها نزد بانک حساب دارند از شرکت های تعاونی خواست منابع خود را در این بانک سپرده گذاری کنند و گردش مالی داشته باشند، گفت: خوشبختانه ۱۳۰ درصد منابع را تسهیلات پرداخت کردیم.

بیش از ۱۲ هزار شرکت تعاونی در مازندران ثبت شده است.

کد خبر: ۱۰۶٬۹۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha