۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
اجرای طرح توسعه کارخانه روستایی تولید کمباین های صنعتی در همدان
معاون فرماندار همدان عنوان کرد:

اجرای طرح توسعه کارخانه روستایی تولید کمباین های صنعتی در همدان

همدان-معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: طرح توسعه کارخانه روستایی تولید کمباین های صنعتی سبزآباد و تولید انبوه این شرکت با تخصیص زمین و مقدمات لازم در نزدیکی شهر همدان پیش بینی شده است .

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان؛ یزدان آزرمی در بازدید از پروژه اشتغال زای روستایی سبز آباد بخش مرکزی شهرستان همدان گفت: پروژه های تولیدی و صنعتی روستایی برخواسته از همت و تجربه و ناجی مساله اشتغال خواهند بود.

آزرمی در بازدید از کارخانه روستایی تولید کمباین های صنعتی افزود: تولید صفر تا صد ۱۰ کمباین کشاورزی با استانداردهای ماشین آلات روز، نشان دهنده نیروی بالقوه جوانان نابغه روستاهای شهرستان همدان است.

وی از آینده درخشان تولید در این مجموعه گفت و ابراز کرد: تحریم صنعت در حوزه های گوناگون بازار ملی را مستعد پرورش جوانان برای تولید و شکوفایی کرده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از روند تائید استاندارد های عملکرد این کمباین و طی روند شماره گذاری  عنوان کرد: تولید این محصول با یک سوم قیمت خارجی در روستای سبز آباد شهرستان همدان انجام می شود.

آزرمی اضافه کرد: این کارخانه با طراحی و تولید قطعات، شاسی، بدنه، ریخته گری و بروز رسانی محصول، در عملکرد این محصول افتخار آفرین است.

معاون فرماندار همدان با بیان اینکه در این واحد ۱۰ نفر به طور مستقیم در حال کارهستند؛ افزود : این کارخانه در فضایی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر با سه خط تولید کمباین در سه سوله فعال است.

وی تاکید کرد : طرح توسعه و تولید انبوه این شرکت با تخصیص زمین و مقدمات لازم در نزدیکی شهر همدان پیش بینی شده است.

کد خبر: ۱۰۶٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha